Mark66
Ingeburgerd
Beste mensen,
Ik heb een probleem met mijn geluidskaart (M-Audio Audophile 2496 PCI)
De laatste tijd hoor ik alles waarmee ik momenteel mee bezig ben over de speakers.
Mozilla Firefox is een ramp en dan hoor je echt een vervelende brom uit de speakers komen. Maar ook de hardeschijf hoor ik draaien en mijn muis hoor ik. (KRK RP6)
Als ik de kabels uit mijn geluidskaart haal dan heb ik het probleem niet meer.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Geaard stopcontact
- Drivers geluidskaart opnieuw geinstalleerd
Wat kan het zijn? Ik heb een vrij nieuwe pc die nog geen jaar oud is en waar geen troep op staat (echt een studio pc) weet iemand een oplossing of iets wat ik nog kan proberen?
Dankje!
Ik heb een probleem met mijn geluidskaart (M-Audio Audophile 2496 PCI)
De laatste tijd hoor ik alles waarmee ik momenteel mee bezig ben over de speakers.
Mozilla Firefox is een ramp en dan hoor je echt een vervelende brom uit de speakers komen. Maar ook de hardeschijf hoor ik draaien en mijn muis hoor ik. (KRK RP6)
Als ik de kabels uit mijn geluidskaart haal dan heb ik het probleem niet meer.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Geaard stopcontact
- Drivers geluidskaart opnieuw geinstalleerd
Wat kan het zijn? Ik heb een vrij nieuwe pc die nog geen jaar oud is en waar geen troep op staat (echt een studio pc) weet iemand een oplossing of iets wat ik nog kan proberen?
Dankje!

Heel irritant , ik moest even zoeken maar het was deze modulaire voeding van CoolerMaster de Real Power M520 Modular PSU , het voordeel daarvan is dat je alle kabels die je niet nodig hebt weglaat , geen losse zich als antennen gedragende overbodige kabels meer in je pc .