Havelock
I Love Synthesizer Sound!
Nee!Dus als je alles op één groep zet is het opgelost?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee!Dus als je alles op één groep zet is het opgelost?
Met reverb erover heb je een mooie droneSorry dat effe wat langer heeft geduurd maar dit is de opname met me geluid interface uit :
Dat zou ik ook denken. Ik pak mijn stroom altijd vanaf 1 punt. En vanaf daar tak ik af.Dus als je alles op één groep zet is het opgelost?
maar wel nog steeds brom op de monitors ? Mogelijk ligt het aan je monitors, heb je gebalanceerde kabels gebruikt ?Nee dan hoor ik het niet, maar dan heb ik mijn koptelefoon zowel op de voor kant en op de achterkant aangesloten dan hoor ik geen brom toon!
Dan begrijp ik je niet. Hier geef je toch aan dat het dan opgelost is?Nee dan hoor ik het niet, maar dan heb ik mijn koptelefoon zowel op de voor kant en op de achterkant aangesloten dan hoor ik geen brom toon!
Lijkt me stug, maar alles kan.Zodra ik er spanning opzet gaat mijn monitor die bron geluid geven zonder dat mijn geluid interface aanstaat waarschijnlijk stand-by.
Blijkbaar pakt mijn monitoren het dan wel op en mijn koptelefoon niet.
Of ligt het aan het type kabels ondanks ik 2 verschilde kabels heb gebruikt om te testen!
Middelste jack kabel is wat ik nu gebruik rechter jack kabel is een test kabel en die Linker is mijn koptelefoon kabel.
Enige wat ik niet kan testen zijn andere monitoren.
Ben bang dat het probleem in mijn monitoren zit omdat mijn koptelefoon die brom niet op pakt!
Ik snap ook nog steeds niet waar ts zich druk om maakt.Als je je audio interface aan zet, is het toch opgelost?
Dat is waar, ik ben gewoon nieuwsgierig waar het vandaan komt.Ik snap ook nog steeds niet waar ts zich druk om maakt.
Maar goed als je het leuk vind om het uit te zoeken, zou ik dat zeker doen, anders zou ik gauw de audio interface aanzetten en muziek gaan maken.Dus als je hem aansluit op je PC, dan is het weg?Dat is waar, ik ben gewoon nieuwsgierig waar het vandaan komt.
Ik was ook benieuwd of ik het weg kan krijgen omdat zoiets niet normaal is lijk me.
Er valt wel om heen te werken dan moet ik eerst mijn monitoren uitzetten en dan me geluid interface.
Maar mijn nieuwsgierigheid zegt toch dat ik het wel wil weten waar het vandaan komt.
Nee stroom knop aanzetten is voldoende en dan staat die niet aangesloten op de Mac.Dus als je hem aansluit op je PC, dan is het weg?
Niks aan de hand dan. Dit gebeurde bij mij ook bij m’n vorigeNee stroom knop aanzetten is voldoende en dan staat die niet aangesloten op de Mac.
Het is sowieso verstandig om altijd als eerste de monitoren uit te zetten. En andersoms ook, dus eerst de rest aan zetten en als laatste je monitoren. Daarmee voorkom je dit soort dingen en bv ook harde plopjes als je bv een synth uitzet terwijl de monitoren nog aan staan.Er valt wel om heen te werken dan moet ik eerst mijn monitoren uitzetten en dan me geluid interface.