Gezocht: Manley Massive

Status
Please reply by conversation.

MOTIFFF

Stamgast
Vriend van mij heeft mijn Manley Massive gehoord en nu wil hij zelf ook ééntje hebben, daarom vroeg hij of ik hem mee kon helpen :P

Hij wil er 2900.- uitgeven voor een goedwerkende Massive, prijs is netjes dus hoe sneller je bent hoe beter voor ons :luv:

Mocht je één hebben dan horen we dat graag! :)

er stond er eentje te koop hier op SF een tijdje terug, van iemand in belgie. nieuw zijn ze iets van 3500 dus die 2900 lijkt me wat veel zelfs...

er stond er eentje te koop hier op SF een tijdje terug, van iemand in belgie. nieuw zijn ze iets van 3500 dus die 2900 lijkt me wat veel zelfs...

Nieuw 3500??? op Musicstore gaan ze voor € 4690,- de deur uit :)
ze gaan normaal gesproken 2dehands voor €2600,- weg maar die belg reageert niet.

ja duidelijkheid hebben ze nog niet echt door maar het is wel een betrouwbare partij, gewoon een high-end dealer voor scandinavie die ook hier levert.

Verkoop anders jouwe aan mij voor 2900,- kom ik hem morgen ophalen?

Verkoop anders jouwe aan mij voor 2900,- kom ik hem morgen ophalen?

grapjas :)

ik heb de mastering versie, maar overigens heb ik daar ook maar 3000 voor betaald. gekocht van een duitser via gs...

grapjas :)

ik heb de mastering versie, maar overigens heb ik daar ook maar 3000 voor betaald. gekocht van een duitser via gs...

Die prijzen kloppen geen reet van ik heb zelf uitgerekend op valuta.nl dan kom je op 4500,-
3500,- dat is onmogelijk ik zie verder nergens die prijs???? maar goed ik ben ook opzoek naar andere dingen xrack modules en een lege rack en waves maxxbcl.

zou fijn zijn als iemand mij help ;{

verder kijken dan je neus lang is scheelt je veel geld. maar het is blijkbaar niet iedereen gegeven...

laatste tip: funky junk london heeft een mp te koop voor 2500 pond.

verder kijken dan je neus lang is scheelt je veel geld. maar het is blijkbaar niet iedereen gegeven...

laatste tip: funky junk london heeft een mp te koop voor 2500 pond.

ik heb vandaag ééntje 2dehands gekocht Deze thread kan op slot :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back