Bij verkoop eigen geluiden wissen?

ik heb geen sints met geheugen, en als ik ooit een poly 6 te pakken krijg gaat eerst de batterij eruit

geheugen zuigt
of de wil om niet steeds dezelfde presets te gebruiken...

kijk, als je gezond op de fiets wil maar je hebt ook een auto dan sloop je de motor er toch ook niet uit om zodoende tot het fietsen over te kunnen gaan...?

Ik verkocht mijn Akai Sampler met diskettes vol met mijn samples, aan een ander forumlid. Vervolgens postte hij een Track met, jawel, "mijn" samples.
Sja, dat was part of the deal. Ik voelde me wel vereerd eigenlijk, dat hij ze de moeite waard vond en geinspireerd raakte.

Dat zou ik nou ook hebben maar dan met dat gevoel erbij van kijk hij of zij kan tenminste wel muziek maken met mijn geluiden.

of de wil om niet steeds dezelfde presets te gebruiken...

kijk, als je gezond op de fiets wil maar je hebt ook een auto dan sloop je de motor er toch ook niet uit om zodoende tot het fietsen over te kunnen gaan...?

maar ik sloop wel dingen die zinloos zijn en kunnen lekken
en vervang ze niet want dan hoef je nooit meer op te letten of er nix lekt 8~

Ik vind geheugen toch wel handig hoor... Ik wis niks als ik een synth verkoop, dat moeten ze zelf maar doen als ze ze niet leuk vinden! Doe wel meteen een factory reset als ik er een koop. Ik gebruik weinig presets, maar af en toe zijn ze best handig (tijdens het componeren vind ik soms wel prettig om een "piano" of "brass" preset erin te gooien die ik daarna dan wel aanpas).

Doe wel meteen een factory reset als ik er een koop.
ook als er bruikbare geluiden tussen zitten? want als je ook niet de factory preset sounds gaat gebruiken heeft een reset ook weinig zin... je kan ook gewoon ff preset 11 gebruiken om een initial sound in te kleien om steeds vandaar uit je eigen sounds te bouwen en op te slaan in andere geheugen plaatsen...

Back