CS-80 in zeer goede staat.

Zie ik daar een CS-80 DRAAGtas? Was Yamaha in een sarcastische bui? :P

Die gast heeft dus ook nog een Elka Syntex, een JP 8 en nog heel veel ander mooi spul te koop staan. Maar ja die prijzen :stupid. En dan komen de shipping costs en invoerrechten er ook nog bovenop.

Als ik in California woonde en wat centjes had dan wist ik het wel. Gewoon op de "buy now" knopjes klikken, een Escalade huren en ophalen dat spul :halleluja

Laatst gewijzigd:
Die draagtas is duidelijk voor de synth en niet voor alleen de poten, kijk maar eens naar die extra verstevigde leren banden die vanaf de handvatten onder de tas door lopen. Die poten wegen niet veel.

Hoeveel weegt zo'n CS80 eigenlijk? Over de CS60 wordt vaak geklaagd dat 'ie niet te tillen is, maar dat vind ik nogal overdreven. Stel dat de 80 2x zoveel weegt, dan is 'ie -bijna- niet te tillen ;-)

Laatst gewijzigd:
100 kg, het idee dat die zak voor de synth is, lijkt me dan ook ietwat absurd.

Hier www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/emi/english/synth/CS80E_3.PDF staat deze zak overigens in beschreven: vinyl bag for legs, pedals, controller and casters.

Laatst gewijzigd:
Gossie, inderdaad, een zak voor de poten enz. Da's best sjiek. Zat ik er mooi naast !

Die gast heeft dus ook nog een Elka Syntex, een JP 8 en nog heel veel ander mooi spul te koop staan. Maar ja die prijzen :stupid. En dan komen de shipping costs en invoerrechten er ook nog bovenop.

Als ik in California woonde en wat centjes had dan wist ik het wel. Gewoon op de "buy now" knopjes klikken, een Escalade huren en ophalen dat spul :halleluja

Er staat toch "free shipping" bij?

Iets verder staat het volgende:

FREE SHIPPING TO THE LOWER 48 US STATES!
Hawaii, Alaska & Puerto Rico please contact us for a shipping quote.
ATTENTION INTERNATIONAL BUYERS!

WILL SHIP WORLDWIDE VIA FEDEX AND BUYER IS RESPONSIBLE FOR ALL PACKING AND SHIPPING COSTS INCURRED.
IT WILL BE EXPENSIVE SO PLEASE BE PREPARED! COULD BE $1500-2000 DEPENDING ON WHERE YOU ARE
Buyer is 100% responsible for ALL DUTIES and TAXES (VAT, ETC.) imposed by your local government/ customs officials. These are not included in our Shipping & Handling fees so please be aware before purchasing.
All units will come with standard US power supply/cable. Some units do not have universal power supplies and it is up to the buyer to make sure that the unit is compatible with 220-240V use before purchasing. We do not honor returns/refunds on items that have been damaged as the result of using improper voltage.

Ik reken altijd zo: Als een Item op de USA Ebay 1500$ kost dan is dat het bedrag in Euro's als ie bij mij op de deurmat ligt. Meestal klopt het op een paar tientjes na.

Citaat Soundtrooper : Stel dat de 80 2x zoveel weegt, dan is 'ie -bijna- niet te tillen.
Ligt eraan hoeveel spierballen je hebt, en in tegenstelling tot drummers hebben de meeste toetsenisten dat niet :D

Back