Nieuwe track: Amsterdam by Night

Lennox

work in progress
amsterdam-_leidseplein-bij-nacht_560x350_tcm441-191248.jpg

Voor mijn doen snel in elkaar gezet in 3 dagen ik vond het wel wat hebben.

Hij is nog in Concept fase... dus alle kritiek is welkom.

Ik vind hem helemaal ok; ik zie mezelf naar huis fietsen door de levenloze straten van Amsterdam op een willekeurige dinsdag in september om 0:50, luisterend naar bola op mijn walkman (maw je hebt een erg lekker sfeerbeeld weten te schetsen).

Wellicht nog (meer) Amsterdamse straatgeluiden op de achtergrond? Trambel, taxi's auto's? Verder mogen de drums wel iets meer varieren, met een fill in op bepaalde plekken.

Maar verder prima track hoor!!!1!

de muziek is toch echt een veel te groot compliment voor de plek op de foto...

dank je Oxy-Yan, ik zat inderdaad te denken aan wat trambel geluiden of een politie sirene uiteindelijk vond ik dit toch niet zo mooi erdoorheen :)

Variatie met drums met name fills ben ik mee aan het stoeien :okdan:

ik heb ook even jouw Soundcloud link beluisterd, veel variatie heb je daarop staan, i like it!

@Barno, dank je voor het compliment :mega:

ik heb ook even jouw Soundcloud link beluisterd, veel variatie heb je daarop staan, i like it!
OK man.
Heel veel variatie, ja. er zitten oude nummers tussen, samen met opdrachtmuziek en recent werk.

Wellicht nog (meer) Amsterdamse straatgeluiden op de achtergrond? Trambel, taxi's auto's?
lijkt me niet gepast, want de trek heet Amsterdam by Nighten in Amsterdam kun je 's nachts bijna een speld horen vallen...

lijkt me niet gepast, want de trek heet Amsterdam by Nighten in Amsterdam kun je 's nachts bijna een speld horen vallen...
Ligt er maar net aan welke dag/nacht van de week het is....
Wat ik bedoel is om unieks van Amsterdam toe te voegen; nu zou het ook Parijs, Munchen of London zijn (alhoewel niet afgelopen week natuurlijk)

of London zijn (alhoewel niet afgelopen week natuurlijk)
:dubbel:

Wat ik bedoel is om unieks van Amsterdam toe te voegen; nu zou het ook Parijs....
dat is inderdaad een goed punt, wellicht het geluid van de eerste trams die 's ochtend vroeg het depot bij de berlagebrug verlaten (piept altijd lekker als ze door de wissels gaan) in het outro (is dan ook een mooie analoog als einde van de nacht = begin van de dag)

de title zegt genoeg toch... en of het dan net zo goed parijs had kunnen zijn maakt dan eigenlijk nog weinig uit toch...?
maar zo gaat dat meestal ook als men een stijl bij de track vermeld, dan klimmen de meesten daar ook gelijk in qua vergelijk...

enfin, een fijn stukkie muziek en dat is het...

Geluid van doorgeflipte drugstoeristen er in? Is toch prima zo joh...

Fijn muziekje!

Back