Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel! Klinkt goed hoor![]()
trouwens stiekenm effe geluisterd ...dis wel o0k / triesto = minder meestal ;-]
idd breakie erin houwen ...is nisk voor denkik white edition haha
meer iets voor op woodstock bleoemn daal

Wel! Klinkt goed hoor![]()
de synths vallen iets teveel weg in het geheel, iets te gelikt, die mogen wel wat meer bijten, dus beetje meer midden-hoog frequenties erbij
De stem komt mij vrij ongeprocessed over, waardoor ie wat los ligt en er opgeplakt lijkt in plaats van netjes verwerkt in het geheel. Misschien wat spelen met wat galm op sommige klanjen en dan alleen de hoge frequneties van de galm (is maar een voorbeeld). Of wat glitches hier en dar met wat bandpass filters.
Dubstep breaks wordt onderhand wel erg uitgemolken dus dat zou ik zou ik juist niet doen. Je zal niet de enige zijn namelijk. Zou dan nog eerder een orkest/piano klassieke break van maken als variatie en dan weer doorhossen.
trouwens stiekenm effe geluisterd ...dis wel o0k / triesto = minder meestal ;-]
idd breakie erin houwen ...is nisk voor denkik white edition haha
meer iets voor op woodstock bleoemn daal
Klinkt goed, niets meer aan doen. en als je toch tijd over hebt een tweede versie maken en opsturen.

Maar die "triesto" is wel multimiljonair gheworden met zijn plaatjes.
En zolas altijd gaan de dingen om het idee.
Zo kan iedereen "compositie in 2 lijnen schilderen", maar het is slechts 1x verzonnen. En daar gaat het om.
Ik zit overigens niet Tiesto te beschermen of verdedigen, maar ik reageer even op het feit dat ik al regelmatig dit soort opmerkingen aan zijn adres heb gelezen (ik weet niet meer van wie) en dat is wat eenvoudig. Maar dat heb je nu eenmaal: hoge bomen vangen veel wind en het is ook altijd interessant om populaire dingen af te kraken.
Doe ik ook hoor.
Paul
om m effe te helpen hy ...is geen multimiljoniar ..zo lijkt denkik;-]
zn bedrijf magement verdient knaken ..
gepoetst en wel
k vin dj jean-pagne ook veeeel erger heur
DJ Jean, Master of the Wheels of Steel! - YouTube

Nu weer ontopic![]()

Duuude zonde man, weer een net niet plaat. Het klinkt wel erg dik dit keer, ik ken het origineel niet maar vindt de melodie een C F G melodie en weinig bijzonders. Buiten dat zit ik hier volgens mij 3 minuten naar een break te luisteren... als ik dit op de dansvloer hoor ga ik maar ff zitten. Ik wil na die dubstep break los gaan en niet weer een spanningsopbouw krijgen. Het lijkt even los te gaan maar dan duurt dat maar 20-30 seconden... Ja zonde van dat arrangement! Allicht dat ze er met aanpassingen wat mee kunnen, goodluck!

Kijk maar uit dat 'ie hem niet jat![]()