Bevreemdend en zeer raar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
WTF is torrent? daar kan ik helemaal nix mee
share-ware is toch een veel duidelijkere omschrijving dan zo'n woord?

was enige mate van cynisch bedoeld, wel met kern van waarheid erin denk ik

tis de vraag of ook degene die onbaatzuchtig iets geeft daar niet altijd iets voor terug krijgt , al is het maar een goed gevoel over/ positief beeld van zichzelf . dat is dan de " baat"

en als je geeft krijg je ook meer ruimte ervoor terug, en die ander heeft mogelijk z'n hok zo vol gestouwd dat ik z'n k*nt niet meer kan keren
eigenlijk is het behoorlijk a-sociaal om zomaar iets te geven ( he weer ontopic ! )

en als je geeft krijg je ook meer ruimte ervoor terug, en die ander heeft mogelijk z'n hok zo vol gestouwd dat ik z'n k*nt niet meer kan keren
eigenlijk is het behoorlijk a-sociaal om zomaar iets te geven ( he weer ontopic ! )

Een deel van dit probleem is te voorkomen door iets weg te geven aan iemand die of ruimer woont of minder spullen heeft.

Ik zelf pak het tegenwoordig anders aan, mensen kunnen beschikbare studioruimte die ik heb zo meenemen, het best gaat dat door er iets neer te zetten.

Vooralsnog loopt het niet heel erg hard..

Achja.... dit soort taferelen zijn toch gebruikelijk op nederlandstalige fora? :erm:

Ook internationaal gezien komt het trollen voor.
In eertse instantie was ik zo flabercasted over beweringen hier.
TSS was juist enorm geïnteresseerd hoe/wat ik deed met 3 NM's.
Vooral het minimal techno gedeelte. Heb ze daar een halve dag prive les gegeven.
Alleen 's avonds hadden ze de movie cd ter begeleiding van Haags Proza niet paraat liggen. Dat was geen tegenwerking maar gewoon dom. Daarom ging dat concert de volgende dag gewoon door. Wel bevreemdend dat ik nog jaren mail contact heb gehad, tot gisteren toe, met de organisator. Vreemd dat hij mij dit nooit gemeld heeft.
Dan zal die internationale NM commutity wel uit 3 mensen bestaan.

De pch uitwisseling was in eerste instantie begonnen als interlectuele prikkeling en natuurlijk hebben anderen en ik, hier enorm voor teruggekregen. Het is toch fantastisch om te zien/horen hoe iedereen met deze puzzles omgaat?
Maar het is niet kies om deze als verkoop argument te gebruiken.
Dat was mijn stelling hier.

leeft dit topic nog steeds?

jawel, er zijn inmiddels meerdere verhaallijnen gaande

ow ja shit, dit is de 'weinig opzienbarend' thread helemaal niet... :bekdicht:
WTF is torrent? daar kan ik helemaal nix mee
share-ware is toch een veel duidelijkere omschrijving dan zo'n woord?
shareware kan een onderdeel zijn van een torrent... een torrent is een concept om gedecentraliseerd data over te hevelen...
iedereen die naar hetzelfde op zoek is (of al heeft) puzzled mee om 'het plaatje' (voor diegene die het nog niet heeft) bij elkaar te krijgen...
Ik zelf pak het tegenwoordig anders aan, mensen kunnen beschikbare studioruimte die ik heb zo meenemen, het best gaat dat door er iets neer te zetten.

Vooralsnog loopt het niet heel erg hard..
:dubbel:

Laatst gewijzigd:
ja da's inderdaad wel jammer,
alhoewel daar het draadje patch signature ook loopt !
misschien idee om beiden samen te voegen ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back