V-synth wow

relaxe

vergelijksbaars

Indrukbaar

omhuizing

gelounced

mansen

hier zijn al een aantal

rouw

net zou als

ietgs

uitgetilt

jongens jongens, ik haat het om taalfouten-politie te spelen maar dit allemaal in één thread doet me toch even betwijfelen of sommigen hier wel goed opgelet hebben tijdens de nederlandse les op school! :geslaagd:
Of kunnen jullie gewoon niet met een toetsenbord overweg? (draaiknopjes gewend?) ;)

Niks mis mee toch?

relaxe: Rustig aan doen op z'n belgisch.
vergelijksbaars: Een vissoort ontdekt door ene meneer "Vergelijks".
indrukbaar: Gewoon,.. als je ergens in kunt,.. uhhh,.. drukken! Heel logisch.
omhuizing: Een verhuizing die niet door ging op t laatste moment.
gelounced: Een lynchparty op de lancering van een loungeparty.
mansen: Mannelijke mensen uit het bovenste puntje van Groningen.
hier zijn al een aantal: Uhhh,.. Dit is wel erg,..Inburgeringscursusje misschien?
rouw: Als erg verdrietig bent omdat je synth niet gekookt was voordat je 'm ging opeten.
net zou als: Waarschijnlijk gewoon een typo.
ietgs: Zeker een typo,.. (dikke vingers).
uitgetilt: Als je zo hard tegen een flipperkast hebt lopen beuken dat ie niet meer op tilt kan.

Voortaan wel eventjes opletten dat je je zinnen begint met een hoofdletter als je nou per see voor taalpolitie wilt spelen! :geslaagd:

hier nog stukje kale V-synth, alleen de oscillatoren (en filter natuurlijk) met af en toe de FM aan en uit maar helemaal zonder effecten of EQ :koffie:

Attachments

• v-synthraw.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 117
Laatst gewijzigd:
Hmm weinig animo in deze thread, zijn er zo weinig mensen met een V-synth hier??

Nou hier dan nog een V-synth droneding :eureka:

Attachments

• Vdrone.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 114
Nou, nee :)

Heb de V-synth GT, wat een bom van een synth!! En wat een arsenaal aan klanken kun je met deze synth maken.

Wat ik ook zeer mooi vind is de eenvoudige maar toch complexe user-interface en natuurlijk die kleurendisplay :)

Gave sounds trouwens.

Ik heb een V-Synth....
This super eenvoudig te bedienen, maar als 14 jarige ken ik nog lang niet alle mogelijkheden

hier nog 2 Jarre sounds dan zo hehe

Attachments

• Vsynth laserharp & hipass.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 118
IS er inmiddels al bij iemand 'bekend' of er een opvolger komt van de V-synth XT (een rack versie dus..)?
Misschien uitgelekt ergens, wandelgangen, etc.?

Bij feedback doen ze 'm "opruimen" namelijk voor 'slechts' 1699,-..

Bij Thomann is er echter nog niks te bespeuren, maar een nieuwe versie zou ik ook erg graag zien.
Ik was 3 jaar geleden ook erg gecharmeerd van de V-Synth XT toen hij net uit kwam. Helaas is ie nog altijd boven mijn budget, maar het lijkt me nog steeds een leuke bak om mee te pielen. Ooit...

Gave functie bij (o.a.?) de V-synth GT

..en daarnaast heb je nog de preset banken die je via roland japan kan downloaden, zoals de onvoorstelbaar goede Analoge bank...

Ik weet het, 3,5 jaar later (:eureka:) maar ik ben benieuwd naar die analoge bank op roland.jp, daarnaar gezocht, maar ik zie geen Engelse vertaling op die site, alleen Japans.

Is deze analoge bank dezelfde als de 'VA collection' op de Rolandclaninfo pagina?

:okdan:

Back