Wat is dit voor synth?

'k Zou 't zelf niet doen, maar van mij mag Portishead met hun gear doen wat ze willen.

ik vind het wel wat hebben die kleuren, die andere hebben allemaal al een hout kleur, of zijn zwart of wit gemaakt, vind dit wel cool!!

Ik weet wel hoe de eigenaar heet : vieze vuile smerige klootzak!

Onbegrijpelijk dat je dat met de Stradivarius onder de toetsen doet!

Ik vindt eigenlijk wel dat ie er van opknapt, da hout is ook maar zo saai...:D

Ach vindt et eigenlijk wel cool als iemand denk zo... laat ik nou is lekker mn mini hippie kleurtjes geven in plaats van gelijk in een stuip te schieten omdat dan de verkoop waarde 3 cent naar beneden gaat :mega:

Ik vindt eigenlijk wel dat ie er van opknapt, da hout is ook maar zo saai...:D

Ach vindt et eigenlijk wel cool als iemand denk zo... laat ik nou is lekker mn mini hippie kleurtjes geven in plaats van gelijk in een stuip te schieten omdat dan de verkoop waarde 3 cent naar beneden gaat :mega:

precies, dat bedoelde ik.........

:mega:

Het geluid verandert er niet van, hoor, en dan nog; de case van de Mini is relatief makkelijk te vervangen door een mooiere houtsoort die helemaal gepolijst is. Liever dat dan de ietwat doffe donkere originele kleur.

ZL8Nt.jpg

is toch veel mooier dan wat er van de fabriek uit op zit?

Hey, mijn God ! ... en wie weet wat dit wonderbaarlijks dan wel mag zijn!!!?

attachment.php

DAMN! Dit is de Wireless-Ultra-Modulation-Synth-2.0!

En dan is dit nog de uitgebreide versie, bij deze geven de toetsen licht als je erop drukt!

EDIT: Jammer dat ze hem niet in van die mooie hippie-alien kleuren geschilderd hebben :(

Ik weet wel hoe de eigenaar heet : vieze vuile smerige klootzak!

Ik vind het wel mooi, trouwens,m bij een stradivarius zou het ongetwijfeld invloed hebben op de klank, bij een moog zal dat niet zo zijn....
Meer mensen zouden dit moeten doen!.

Volgens mij staat achter de MiniMoog zelfs nog een Jupiter 6 die die bloemeneter op precies dezelfde manier heeft toegetakeld.

Back