Welke subwoofer bij KRK 4V?

flip

Stamgast
Ik heb een aantal jaren een setje KRK 4V series 2. Mis bij dit setje veel te veel laag, dus ben opzoek naar een goeie sub. De subs van KRK zijn me allemaal te duur. Wil er ongeveer 200,- (nieuw of tweedehands) voor uitgeven.

Kunnen jullie mij adviseren welke binnen deze prijsklasse het beste zijn en welke het beste matchen met de KRK 4V series 2?

Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen:
http://www.maxtotaal.nl/601882/actieve-120-w-studio-subwoofer-met-crossover

Iemand ervaring mee?

Ik zoek ook een subwoofer.. Maar meer voor mn hifi in de woonkamer, Ik heb een oude pioneer maar daar ben ik echt niet tevreden over. Ik hoor de bas uit dat ding maar op beperkte plaatsen, en soms hoor ik amper wat. Erg vaag.

Ik heb geen idee of dat subwoofer eigen is.. het is ook meer een sub voor home cinema, hij is traag in zn response.

Om even iets toe te voegen aan je discussie, dat si wel een punt om op te letten.. of hij snel genoeg reageerd en niet dat bv bassdrums net ff te laat uit de subwoofer komen..

Voor hifi snap ik het wel, enigszins, om de boel extra veel laag te geven. Maar hoe zit dat met monitoring dan? Ik zie en lees het wel vaker maar met een sub erbij ben je eigenlijk toch juist af aan het doen aan je 'eerlijke' geluid...

Of niet?

In de krk 4v series 2 zit maar een woofer van 4 inch. Hier kun je dus gewoon niet bij verwachten dat er genoeg laag uit komt. Daarom is in mijn verhaal een subwoofer noodzakelijk. Maar welke durf ik ook niet te zeggen. Vandaar dat ik dit topic ben gestart. Kan iemand mij verder helpen..?

Back