Waves X-Noise

BigDplayboy

Ouwe rot
Ik zit hier met een vocal te kijken waarin je (te) duidelijk het gebrom/gezoem van de netspanning hoort. Nu is dit er uit te filteren met Waves X-Noise, maareh hoe moet ik dit aanpakken, in de handleiding/tutorial van X-Noise, staat mooi de functies etc uitgelegd, maar in Soundforge krijg ik 'm niet aan de gang en in Cubase lukt het me niet om 'm aan een kanaal te koppelen ;{ (yesyes, Cubase nieuweling, maar hoe moeilijk kan het zijn om 1 audio/wav-signaal door X-noise te jagen)
Ideeen/tips welkom ... :)

t is misschien niet de juiste manier maar misschien is het met een parametrische eq te verwijderen, mits het de zang frequentie niet is. of anders de noise reduction van CE pro ofzo... of een zangsample maken zonder brom?

(klote italiaans toetsenbord; zit in italie nou :) )

Ja, ik heb gisteren nog wat zitten violen met die zooi, maar ik heb het voor elkaar :geslaagd:
een jongen bij mij uit de buurt wist dus wel hoe ik die zooi in Cubase moest gebruiken, dus die heeft het even uitgelegd. Ik neem bij deze dan ook meteen even de gelegenheid om te zeggen dat die X-Noise wel ff vet spul is! De hele brom/zoem van de netspanning eruit gefilterd zonder ook maar een grijntje (hoorbaar op koptelefoon) kwaliteitsverlies :D

Back