D50 patches inladen met een iMac

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

HansMs

Stamgast
Wat is de makkelijkste manier om patches in te laden met een OSX (imac intel) systeem.

Want de patches in mijn D50 stellen niks voor....dus ben benieuwd hoe ik de gedownloade sysex van het net op een makkelijk manier in de D50 krijg.

Mooie patches zijn dan ook zeer welkom, want de D50 vindt ik een shit ding om te programmeren...;-(

alvast thx voor de info!:dj:

SysEx Librarian

Kan het misschien van mijn floppydrive van de XP-80, en dan zo richting de D50?

Wat dit betreft is usb toch wel een uitvinding, dat sysexxen is eigenlijk een beetje knullig toch?

Misschien toch maar eens de 'ouwe' zooi verkopen....voor gebruiksgemak ;-)

WAT IS HET MAKKELIJKS MET WINDOWS, daar draai ik cubase mee...is dat makkelijker?

Het zal wel een handigheidje wezen, ik ga wel even stoeien.
We geven niet te gauw op he. :gaap:

Gedaan met sysexxen en kun je gaan usbeeen..

Ja héhé ,, dat is lekker handig, moet je voor ieder stuk hardware een driver / software hebben.

sysexen is juist universeel genoeg zodat je al die zever niet nodig hebt :mega:

De D50 moet je klaar zetten om sysex te ontvangen als ik me niet vergis, even in de handleiding duiken ;)

Suc6

De D50 is zo goed als verkocht !..... Ik heb de betere geluiden maar even op de MOtif XS gesampled ;-) niet helemaal hetzelfde maar toch, viel me niet tegen.

De D50 is gewoon niet mijn ding, ik hou het wel bij de JD800 om te editen, kan ook meer mee heb ik het idee.

Ik had de melding van sysex librarian zekers gelezen :okdan:

De D-50 is verkocht, het was niet echt mijn ding achteraf, eerlijk gezegd ook niet super veel variatie kwa sound, het kwam allemaal een beetje op elkaar neer. De bekende patches en wat leuke pad sounds. Maar goed iemand anders blij kunnen maken.

Toch bedankt voor alle tips....

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back