Theo & Thea Intro

bikkel

Everything is on the One
Ik hoorde net in een of ander slecht BNN programma de introtune van T&T terug, en het viel me op dat het best een dikke Italo achtige track met een 808 is. Is hier nog een langere versie van?

als ik zo goed hoor denk ik dat het geen mc-303 was. kan he fout hebben. je hoort eigenlijk wel duidelijk dat er een synth getrigged wordt via een trigger signaal. juno of jupiter.

Op het album staat een langere versie en zo vast ook wel op youtube.

Correctie: MC-808, niet MC-303. Maarrrr hij zal hoogstwaarschijnlijk daarnaast nog wel ander spul gebruikt hebben om T&T te maken. Ik heb het album zelf niet.

Correctie: MC-808, niet MC-303. Maarrrr hij zal hoogstwaarschijnlijk daarnaast nog wel ander spul gebruikt hebben om T&T te maken. Ik heb het album zelf niet.

moeten ik hier nu echt op in gaan?

dit komt uit 1985 tot 1989

de mc serie komt uit (except 202)>1993

de mc serie komt uit (except 202)>1993
>1996

en meneer nico2K was nutuulk in den war met die plaat van sjaan michiel jarretel...
Op het album staat een langere versie en zo vast ook wel op youtube.
ach soooo... http://www.muziekweb.nl/Link/LAX0904
maar hij's wel iets andersch dan op tv...

R-885070-1268400552.jpeg

Laatst gewijzigd:
ALS
ow..
je zit t aan te passen al
maar dan toch: LANG

geeft nix, het is nog lang niet zo erg als de vage schizofrenie van ro2 :D

goed schizofreen zijn is ook een kunst. maar ik leer wel snel van jouw. :kroon:six

Dus...

Het album zelf is voornamelijk met een MC808 gemaakt, gezien de vele presets die hij erop heeft gezet.
Sommigen dachten dat Jarre die presets van Roland had gejat om zijn muziek ermee te maken :dubbel:

Back