SlamDub
test
Collega producers werken met een Mac. En zijn er zeer tevreden over, altijd al mee gewerkt...en die hebben ook al heel wat producties op hun naam staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Beepr
(hoewel mijn G3tje ook wel eens op z'n reet gaat hoor, en m'n 8200 ook destijds)...
...Ik persoonlijk heb langer met een Apple als met een PC te maken gehad maar ik vind een PC echt veel prettiger werken...
...Ik zou er nog eens goed over nadenken en eens bij een producer gaan kijken die met een PC werkt voor je een keuze maakt.

Origineel geplaatst door SlamDub
Collega producers werken met een Mac. En zijn er zeer tevreden over, altijd al mee gewerkt...en die hebben ook al heel wat producties op hun naam staan.

Origineel geplaatst door MisterG
Er zijn hardnekkige geruchten dat Apple overstapt op IBM PowerPC chips. Als dit waar is dan is Apple weer helemaal 'bij'.

Origineel geplaatst door Svart Rose
Vergeet die Mac! Zelfs Adobe (bedrijf dat grafische programma's maakt die veel op een Mac gebruikt worden) zegt dat je beter een PC kunt kopen. Voor het geld kan je een PC kopen die VEEEL sneller is dan een Mac.
Origineel geplaatst door Roel
Apple met IBM chips??? Dat zegt wel weer genoeg
Maar om even on topic te blijven, dan zou ik als Mac-purist toch echt geen IBM processor willen...
Origineel geplaatst door RVooh
Mijn mac is mijn levensstijl.
[.....]
Start nu maar een flame-war
Origineel geplaatst door Svart Rose
Vergeet die Mac! Zelfs Adobe (bedrijf dat grafische programma's maakt die veel op een Mac gebruikt worden) zegt dat je beter een PC kunt kopen. Voor het geld kan je een PC kopen die VEEEL sneller is dan een Mac.
Ik zou eigenlijk wel eens een vergelijking willen doen/zien met een Mac en even dure PC hier op het forum. Even voor eens en altijd deze discussie stop zetten!![]()
Origineel geplaatst door RVooh
euh
Hallo [...]