BCR2000 Vintage-look

BIAM

.
2 drukknoppen van m'n bcr2000 'klikte' niet tijdens indrukken. Er zat schroevenborgspul tussen.
Schoongemaakt en maar meteen een nieuwe look ertegenaan gegooid. :D

Echte houten zijkantjes en echt leren kussentje voorop. 8)

T4YyIRME

v8eVM2uU

Ziet er goed uit!

Mooi man, moet ik nu ook gaan zagen en schuren.....of laser laten snijden op mijn werk? van een mooi stukkie RVS? het kietelt wel....hahaha

Thnx!

Zelf gedaan.

Het is zo'n beetje mijn werk.
(meubelstoffeerder/meubelmaker)

De binnenkant moet ook aangepast worden, dus een setje ff erop schroeven gaat tegenvallen.

Die suffe behringerlook is er nu wel af denk ik zo. :D

Mooi man, moet ik nu ook gaan zagen en schuren.....of laser laten snijden op mijn werk? van een mooi stukkie RVS? het kietelt wel....hahaha

Deze is handmade, maar kan 'm wel ff als mal gebruiken om 'm te laten lasersnijden.

Aan RVS zat ik eigenlijk ook te denken, maar is toch hout geworden.

Hahaha, leuk man dat jullie de upgrade geslaagd vinden. :okdan:

Stappenplan is een beetje moeilijk te omschrijven. Om de zijkanten te monteren moet je iig een hoop plastic wegsnijden. Gelukkig is het ontwerp van de BCR zo gemaakt dat het geheel nog steeds degelijk is.
Dat viel me erg mee van Behringer!

:hallelujaGeweldig, ben dol op gepimpte zooi
Ik ook! :dubbel:

Nog iemand interesse in de oude plastic zijkantjes? ;)

Welk hout gebruik je voor de zijkanten? Ziet er kwalitatief en mooi uit! Wil dit eigenlijk ook gaan doen op mijn Nord Lead :)

knap zeg.
Misschien kan je hiermee wel een mooie cent bijverdienen : pimpen van apparatuur zodat het er wat smakelijker uit ziet. Moest ik het kunnen, ik zou me eraan wagen !

echt heel erg mooi!

Back