Midi conflict cubase

everlong

Ingeburgerd
Hoi,

Ik werk al een jaar of 10 met cubase maar heb nu een probleem waar ik niet uitkom.
In cubase 5 met mijn nieuwe midi keyboard novation Impulse loop ik tegen een midi probleem aan wat ik trouwens bij mijn oude keyboard ook had. Als ik met mijn keyboard iets inspeel worden er afhankelijk van welke toets ik indruk een bepaalde actie uitgevoerd in Cubase,bv open mixer kanaal of read automation van een kanaal wordt er geactiveerd terwijl dit niet de bedoeling is.

Ik heb al van alles geprobeerd, drivers en cubase opnieuw geinstalleerd, midi instellingen in het preferences menu aangepast, zwaar gegoogled en het Cubase support desk gemaild maar die reageren niet etc. Ik weet het niet meer, volgens mij moet het iets zijn in het midi filter menu of iets dergelijks.

Wie heeft er een idee?

groeten,
Patrick:biertje:

Euh,

heb je al bij je Generic Remotes gekeken?
Als daar nog een en ander aan configuraties rondzwerft dan doet ie hele gekke dingen inderdaad omdat ie je betreffende midi input dan heeft geconfigureerd om commandos uit te voeren :)

Euh,

heb je al bij je Generic Remotes gekeken?
Als daar nog een en ander aan configuraties rondzwerft dan doet ie hele gekke dingen inderdaad omdat ie je betreffende midi input dan heeft geconfigureerd om commandos uit te voeren :)
dank je, lynxxx ik ga de generic remote nog een keer checken.

Back