ELKA VINTAGE DRUMMACHINES MET MIDI CLOCK OUT

nou. op mijn hammond autovaria 64, rhythmace FRL-8, novasound en DR-55 komt geen midi
da's zonde....

heb er ook geen midi opgezet. maar outputs van die triggerpulsjes. en in en outputs voor de individuele geluiden. en een potje voor de decay van de bassdrum die klapt er aardig op :D

Er is veel interesse voor MIDI clock sync op de KR-55, dus ik ben bezig met een DIY kitje ervoor.
Haal je nou de Boss DR-55 en de Korg KR-55 niet door elkaar?
Ben trouwens wel geïnteresseerd in een midi kitje voor de Korg.

het zijn de bobby O hihats. nuff said..;-) ik zou ook wel interesse hebben in zo'n kitje, de trigger in die er nu opzit is niet echt betrouwbaar. heb 'm laatst gebruikt in een remix die ik 3x opnieuw moest starten omdat de KR halverwege z'n sync verloor. in het uiteindelijke resultaat doet is dat ook nog, maar nu hoor je het niet meer.

bikkel, die video van mij die je hierboven noemt is een tr-808 (via dinsync aan cubase) met een gemidificeerde maestro rhythm king, gewoon 1 van de presets. dat ding loopt als een locomotief..

Staat momenteel een mooi uitziende KR-55 in Italie te koop. Zo vaak kom je ze in deze staat niet meer onder de €300 tegen.

[edit]Nevermind, hij heeft hem net ge-relist voor €350[/edit]

Haal je nou de Boss DR-55 en de Korg KR-55 niet door elkaar?
Ben trouwens wel geïnteresseerd in een midi kitje voor de Korg.

Ow... Inderdaad. Ik had het kennelijk niet goed gelezen. Ik heb het over een MIDI clock sync kit voor de Korg KR-55. Alle geinteresseerden hier heb ik inmiddels een PB gestuurd. Mocht ik iemand vergeten zijn dan mag die zich natuurlijk bij me melden.

Back