[TRACK130BPM] tended

barn

Detroit nerd
Onder het mom van eindelijk iets af proberen te maken...
Heb ik eindelijk eens een uurtje doorgezet...

Tis dit geworden, ben nu al minder tevreden over 2 sounds die ik wellicht nog anders in ga vullen...

tended.mp3
Alstublieft

komtie:

- begint lekker droogjes, kick is lekker plat. niks mis mee.
- closed hihatje erin, zou die reverb eraf halen. vind ik zelden mooi op percussie.
- conga'tje en een soort clave komen er bij, hm wat minder. beetje chaotisch t.o.v. de rest.
- acid geluidjes zijn wel geinig.
- nog meer maffe geluidjes komen omhoog...

er gebeurt eigenlijk niet zo heel veel in de track, ik mist nog wat. iets melodisch ofzo. misschien een padje. of nog wat meer instrumenten. fx mis ik ook...

ik zou zeggen, je hebt de basis van de track, nu nog de rest? :okdan:

Lekkere dub-sound! Die harde hihat mag van mij iets minder vaak en die slepende hihat is echt heel lekker, die mag halverwege de track van mij wel juist wat harder. :)

Vind het verder toch niet helemaal af klinken, klinkt alsof er nog iets moet komen. Wel coole sound.

Ehm, tja dit is eigenlijk niet echt representatief voor mijn stijl...
maar ben erg zoekende... en was wel erg enthousiast dat ik iets langer dan 30 seconden had gemaakt...;)

zelf wil ik die 2 303's eruit halen... de bassline en dat ene vage geluidje... dat was puur ff voor het gemak...:D

verder vind ik nu de percussie niet echt passen... was oorspronkelijk ook heel anders dit nummertje...
maar ga dan ook die acid geluiden vervangen...
misschien ga ik iets spannends maken met subtiele strings/pads en alleen die nog maffere geluidjes...;)
FX heb ik subtiel doch wel aardig gebruikt... veel delay's, reverbs, en vooral distortion...

ennuh AOR:
Heb ik toch de goede titel gekozen....>:| :D

MadR:
de swing kan swingender nog...

stay tuned

Back