Gezocht Casio SK1

Status
Please reply by conversation.

PHAEAX

wat niet rekt dat scheurt
heel erg in den beginne was er ooit eens Een van de eerste piep kraak samplertjez (met Midi, ja ja) dit was de Casio SK (samplekeyboard) en die had ik (maar nu niet meer)..............bij wie ligt dit 30 CM lange zwarte kastje in de weg ????
Ik wil hier graag een redelijke prijs voor betalen.

Groetz

Marco

SK 1 heeft geen midi :D probeer anders via ebay.de staan ze geregeld.

Origineel geplaatst door marcuuu
SK 1 heeft geen midi :D

Heh ??? ben ik nou gek ? Ik was toch "bijna"zeker van wel .....mischien niet, ach het is ook al weer zo'n tijd geleden.

thanx anyway :-)

HELP!!! IK BEN BLIND !!!!!
hartelijk dank voor de positive input, maar eh...ik ben eigenlijk meer het type van kopen en klaar.

Helaas heb ik niet de kennis en tijd om met een soldeerbout in de weer te gaan.

(En wat een hoop kleine lettertjes ....................... !!!

ThnX

Marco

SK-100

SK-100

Marco,

Ik heb wel een SK-100 staan. Met maar liefst een korte en een lange sampler,maar ook geen MIDI.
Zélf ben ik dus op zoek naar een keyboard met MIDI (wat mij betreft kapot, als de MIDI het maar doet), om mijn module (Suzuki SX-500) aan te sturen. Als jij geïnteresseerd bent in die SK-100 en jij hebt nog een overbodig keyboard met MIDI staan, misschien kunnen we tot zaken koemn.

Groeten.

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben echt alleen maar op zoek naar een echt oerdegelijke kleine SK1 (met midi) Samplers heb ik al (Akai S3200XL en een Roland W30) dus daarvoor is het niet.
Nee, ik wil dat vieze fluitje hebben (dat in de SK1 zit) en verder vind ik die bliepjes gewoon lekker.

Anyway, in ieder geval bedankt :-)

Groetjez

Marco

Status
Please reply by conversation.
Back