Cubase 5, geluidskaart, plugins (ook ruil) !!!

Status
Please reply by conversation.

bonzo

Stamgast
Hoi,

Nu er toch al heel wat mensen overschakelen naar de cubase 6, vraag ik me af of er iemand een cubase 5 wegdoet... Ik zoek er zelfs twee, want ik ga ze live op twee verschillende macs gebruiken... Alle voorstellen welkom! (stuur even PM)

Ik zit budgetgewijs beperkt, dus 6 zit er niet in vrees ik.
Verder zoek ik ook een deftige geluidskaart met minstens 4 in/out (ENKEL USB of fire

Richtprijs:

Ik wil voor cubase 5 niet gaan betalen wat je tegenwoordig al voor cubase 6 betaalt... Voor geinteresseerden, er staat een Cubase 6 aan 240 euro op Marktplaats...

Dus afhankelijk van het al dan niet geregistreerd zijn 75-100 euro (als het ver is of niet). Ik kom uit Belgisch Limb. (Hasselt)

Beter spul, geen terratec of iets dergelijk...)

Ik heb ook heel wat te ruil staan, dus dat zou helemaal fantastisch zijn
wink.gif

Hier ligt o.a. een Rhodes MK80 (alsof ie recht uit de fabriek komt), een MC505, een neuman dubbele/stereo 48v voeding, wat vintage mics, een in Nashville handgebouwde (elektrische) bluesgitaar. Kijk even bij andere berichten van me...

Wat leuke softsynths zijn ook welkom als extra inruilspul, als je b.v. mijn Rhodes wilt.

lol, er staat een Cubase 6 EDU op marktplaats voor 275,00

Als je EDU kan kopen lekker essential nieuw kopen voor 66,00
Als je geen edu kan kopen ook niet schermen met EDU prijzen....

100 euro voor C5 zou wel een koopje zijn. Met een C5 licentie maak je voor minder dan 150 een update naar 6, terwijl een losse 6 555 kost... Dus tel maar uit.. ;)

En wellicht ten overvloede; het lijkt net alsof je denkt dat als iemand die de upgrade van 5 naar 6 heeft gemaakt vervolgens 5 aan jou kan verkopen maar zo werkt het natuurlijk niet he..

je moet die dongle houden, het is een upgrade, geen nieuwe aanschaf.
275 voor cubase 6, da's echt goedkoop hoor niet zeuren, meteen doen.
voor 75 euro krijg je sx3 , nog geen 4 denk ik

inderdaad geen 4, want die kan je wel goedkoop upgraden naar 6, sx3 niet meer.
misschien is een goedkopere instapversie ( cubase6 artist) wat ?
kan je altijd nog upgraden tijdens de een of andere actieperiode.
of je moet natuurlijk perse surround willen gaan natuurlijk...

Is LE5 een optie?

Ik heb een native instruments komplete audio 6 + Cubase LE5 legaal gekocht, maar die is ondertussen overbodig. Ik hoor het wel als je interesse hebt ;)

Je hoeft toch ook geen twee versies te kopen? Je kunt toch gewoon met één licentie/dongle werken op meerdere machines?

nee , dat kan niet
tenminste niet tegenlijk.
vogens mij, iedere machine, eigen dongle

cubase 5

cubase 5

Hallo heb c 5 inclusief dongel maag je hebben voor 275 euro hoor het wel van je ,o ja kom uit eindhoven dus niet zo ver ,ik hoor het wel van je GR M&D

[FONT=&quot]Ik zoek nog steeds een cubase 5 of zes! [/FONT][FONT=&quot]Prijs die ik wil betalen afhankelijk van de afstand van mijn woonplaats :-)[/FONT]
[FONT=&quot]Voor de non-believers, er is op homerecording, deze week nog een cubase 6 verkocht aan 260 vraagprijs. Soft daalt snel in waarde, hé... [/FONT][FONT=&quot]klik[/FONT]

cubase 5 vst ?

uch ?
Indiaan3.jpg

bleekgezicht met dubbele tong zoekende cubasis5 vst ?

Status
Please reply by conversation.
Back