Ik ben nog niet zeer lang bezig, maar zal binnenkort, na het afwerken van mijn eindwerk, toch eens moeten
grote opruiming houden, want het is hier op de pc, laptop en cd's een zootje aan het worden van allerhande
track-pogingen en een nest proggies. anyway, leuke ideetjes hier om dat ordentelijk te doen.
wat dat cancelation effect betreft, ik ben geen kenner,
maar zoals jullie weten, als elektriciteit door een geleider gaat, zorgt dat altijd voor Electro-Magnetische
straling. als die straling op zijn beurt terug een geleider passeert kan dat opnieuw zorgen voor stroom variaties
in die geleider. Ik weet niet wat voor behuizing of isolatie je moet hebben om die straling helemaal uit te schakelen
of te containen. ik vermoed dat lood helpt

Anderzijds: goeie kabels hebben uiteraard goeie behuizing/isolatie. Dat zal dus dit effect wel verminderen.
Daarbij weet ik ook niet hoeveel straling geproduceerd wordt langs een voedingskabel... maar ik heb zo'n lauw
vermoeden dat dat niet angstaanjagend veel is. Dus al bij al kan het wel eens zeer goed zijn dat al deze effecten
minimaal zijn.
daar ook vermoed ik dat cancelation mee te maken heeft...
en nu maar hopen dat ik geen open deur intrapte en hier vervolgens geflamed wordt om dingen te posten
die iedereen al weet
greetz, cloudy