Monotribe MIDI kitjes bestellen (met kant en klare print)

Dat jij hem inbouwt, ik heb persoonlijk nogal weinig technische skills.

Dat jij hem inbouwt, ik heb persoonlijk nogal weinig technische skills.

ééntje extra gaat precies lukken!

Ben vandaag, op mijn plotselinge vrije dag alvast begonnen..
MIDItribe 01.jpg

Geweldig! :-) Als je aan het inbouwen begint, PM me maar om het praktisch te regelen

@PWM
Laat je ons je betalingsgegevens nog via pm weten?

Waarom zet je die IC eigenlijk in een houder? Die haal je er toch nooit weer uit.

@PWM
Laat je ons je betalingsgegevens nog via pm weten?

en verdere info, aangaande de inbouw en zo...

Ik laat het jullie allemaal snel weten. Ik heb vandaag een heel stuk gesoldeerd en de laatste componenten besteld (de connectors die naar de Monotribe PCB gaan).

Als ik de kitjes af of bijna af heb krijgt iedereen een PB met betaling specificaties. Als jullie op die PB willen antwoorden of het geld is overgemaakt en waar ik het kitje heen mag sturen komt het helemaal goed.
Voor de in te bouwen MIDI kitjes: Jullie krijgen van mij, als ik alle kitjes klaar heb een PB waar jullie de Monotribe heen kunnen sturen. (Ik hoop ze allemaal binnen twee weken weer terug gestuurd te hebben)

Geduldige groet ;)
Maarten

Beste mensen,

Ik kan de drie verbindingen die naar de Monotribe print gaan helaas niet met een stekker doen en er zal dus gesoldeerd moeten worden. Het gaat om drie solderingen die relatief eenvoudig zijn.

MIDItribe solderingen.jpg

De stekkers die ik hiervoor heb aangeschaft passen helaas niet op de connectors van de Monotribe, de pinnetjes staan te dicht op elkaar. :erm:
Ik ga vandaag weer hard aan de slag en hoop de kitjes snel af te hebben. Als je echt geen zin hebt in solderen wil ik het voor je doen, inbouwen kost 50 euro.

Laat het even weten als je een aanpassing in je bestelling wil maken of er volledig vanaf ziet. (Doe dit a.u.b. in deze thread)

groet,
Maarten

Ze zitten wel lekker dicht op elkaar, goed opletten met dikke klonten soldeer dus voor mij :erm:

Ze zitten wel lekker dicht op elkaar, goed opletten met dikke klonten soldeer dus voor mij :erm:

1. Zorg dat je bout goed heet is.
2. Maak de tip schoon en vertin deze.
3. Houd hem tegen de te solderen verbinding aan totdat deze gaat vloeien.
4. Verbind nu het draadje met de soldeer pad en haal je bout weg. (hou het draadje nog even vast en probeer deze zo min mogelijk te bewegen tot de soldeer weer een beetje hard is.)

Ik vind het 16mm gat boren een stuk minder prettig om te doen ;)

(Doe dit a.u.b. in deze thread)

Bericht door een moderator:
Liever niet. Graag correspondentie tussen jou en je "klanten" zoveel mogelijk via PB of e-mail. Interesse peilen via het forum is prima, maar corresponentie over specifieke bestellingen en betalingen graag even 1-op-1 afhandelen en niet hier in de thread.

Bericht door een moderator:
Liever niet. Graag correspondentie tussen jou en je "klanten" zoveel mogelijk via PB of e-mail. Interesse peilen via het forum is prima, maar corresponentie over specifieke bestellingen en betalingen graag even 1-op-1 afhandelen en niet hier in de thread.

Over betalingen en adressen uiteraard..
Jullie horen het! Ik ga mjn PB inbox leegmaken..

Niet dat ik niet kan solderen maar is het voor mensen die het niet kunnen dan een idee om de stekkertjes die je hebt gekocht gewoon in 3-en te snijden? Ik dacht ook dat je van plan was om aan ieder kabeltje een los busje te zettn.

Niet dat ik niet kan solderen maar is het voor mensen die het niet kunnen dan een idee om de stekkertjes die je hebt gekocht gewoon in 3-en te snijden? Ik dacht ook dat je van plan was om aan ieder kabeltje een los busje te zettn.

Ja maar het moet allemaal niet teveel werk worden voor 7.50 Euro. Ik ben er nu al best lang mee bezig en heb ook al wat extra kosten gehad..

Back