We hebben een Alien conspiracy film gemaakt

LOL, leuke film. De geluiden passen er ook goed bij moet ik zeggen.

heren thanks voor de al-dan-niet-serieuze complimenten :D

Acteerwerk is idd wel hoogstaand :P

Bonuspunten voor de eerste die de artiesten kan noemen van de 2 tracks.
Het was de bedoeling zelf achtergrond muziekje te maken, maar het huidige nummer wat ik tijdens het editten eronder had gezet, past zo goed dat ik het maar even zo laat.

21-RE-12; dit kenteken bestaat (niet) meer.
Mmmm... maar...

De kentekenindeling sidecode 6, met eerst een groep van cijfers, gevolgd door twee groepen van letters, is in 1999 in gebruik genomen. Deze serie, waarbij de letter K weer wordt gebruikt (behalve als eerste letter), werd tot 19 mei 2008 gebruikt.

En dan toch op 1m36s: dat is pas griezelig! En het is niet eens een DeLorean...

wazige film initiatieven altijd +1000 :)

IK ben nogal skeptisch van aard en geloof niet zo in dit soort dingen.

@ Hanz: Heb je het andere nummerbord ook al gevonden? Er zijn er namelijk twee! Double freaky!!

@ Marsmusica: Ik kan me voorstellen dat je na het zien van deze video minder skeptisch bent geworden en je serieus bent gaan afvragen of het echt is wat je gezien hebt :P

@ Marsmusica: Ik kan me voorstellen dat je na het zien van deze video minder skeptisch bent geworden en je serieus bent gaan afvragen of het echt is wat je gezien hebt :P

ja, natuurlijk geloof ik in Aliens (zoals jullie ons noemen): ik ben er namelijk zelf een! (hint: MarsMusica)

alleen ik sta er versteld van hoe jullie mensen van planeet aarde ons proberen te zien :

hoge intelligentie?? wij kennen geen intelligentie.
Wij krijgen de absolute waarheid en kennis mee bij onze geboorte. We hoeven helemaal niet te leren omdat we alles meteen kunnen en weten......

maar meer vertel ik niet omdat dat als zeer schokkend ervaren kan worden en voor jullie planneet aarde zelfs levensbedreigend.

ik zou zo zeggen (in mijn beste Nederlandsch): sukkel vooral zo door op dit planeetje. oogkleppen op en vernielen maar, inplaats van je constructief en progressief te ontwikkelen. maar jullie kunnnen er in feite ook niets aan doen.

mvg,

YIU~YIUøuo¨`ˆøuoi¶§∞6576∞5766hfgf~yh`Ï˝˝Óhg

=)

Back