Track: Never ending summer

PWM

User
Hoi allemaal,

Ik heb eens een totaal digitale track gemaakt maar ben er nog niet helemaal uit.
74692

Het is iets heel anders geworden dan dat ik normaal maak, hoewel ik ook niet echt kan zeggen wat ik normaal maak..
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en wat er beter of anders kan.

groet uit vriendelijke aard,
Maarten

Attachments

• never ending summer.mp3
    7,6 MB · Bekeken: 120
lekker digitaal is niet vies. :P Overall luistert het prettig weg, niet mijn ding, maar heb het toch uitgeluisterd. Wel vind ik het ontzettend iel klinken over de linie.

Ik vind het idee best lekker. Ik ben het wel met RSB eens dat het wat voller mag. Een pompende bassline, een pad voor wat meer volume en een bassdrum die wat voller is en daardoor prominenter aanwezig misschien?

De variatie op 2:48 luistert fijn weg.

Wees gegroet.

Bedankt voor de feedback!
Voller mag ie inderdaad. Alleen als ik er een 808 BD onder zet lijkt ie niet echt op z'n plek.. Moet hier nog maar eens wat verder mee klooien.

Lief hou ik gewoon van (in mensen en muziek) ik hè. Al verschillende diatortion geluiden er in geprobeerd te plaatsen maar tot nu toe zonder succes.

Nogmaals dank voor het luisteren en de op en aanmerkingen.
Groet,
Maarten

ik zou de attack van de string wat langer laten opkomen (viool-achtige geluid).. (+ misschien niet exact op de tel, maar iets ervoor)( nu klinkt t nog wat té syntetisch i.m.o. :)

verder erg lekker

Bedankt Omhoog! De string zit al niet precies op de tel. Het geluidje is alleen vrij lastig in de hand te houden omdat het nogal verschillend is per toon in de attack maar ook in het geluid zelf. Ik begrijp wel wat je bedoeld en zal er zeker nog even mee gaan stoeien.

@ Bami: ik begreep dat je niet persé een distortion geluid bedoelde maar dat hoor ik al in mijn hoofd. Lastig altijd als je iets al precies zoals je het wil hebben in je hoofd hoort, dan moet je het of vinden of weer los laten.

Bedankt weer voor de reacties en het compliment!
Maarten

) ik hè. Al verschillende diatortion geluiden
Wat een ramp, lange berichten typen op een iPhone.. Na 3 zinnen is mijn geduld op.

Back