Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Een goeie zangeres, die zijn schaars tegenwoordig!De piano intro doet mij denken aan de track "Children" van Robert Miles. Het klinkt best leuk hoor, ik vind de melodie-kleur prettig om naar te luisteren. Met wat meer werk en "afmaken" en een leuke zanger-es erbij heb je een snel gebakken hit![]()
Een goeie zangeres, die zijn schaars tegenwoordig!
Toch bedankt.

Je kan niet zeggen dat ik JOU niet gevraagd hebtEen zanger dan, hier zijn er genoeg te vinden![]()

Je kan niet zeggen dat ik JOU niet gevraagd hebt![]()

Die piano is eigenlijk de break (kheb de rest weggeknipt) en ik heb hem een beetje lomp ingetekend aangezien ik geen midikeyboard meer heb. Maar even specifieker, hoor je de clash vanwege de stab die elke 4 maten op het eind over gaat naar D&F want voor de rest hoor ik melodisch niet iets verkeerd.Mooie tunes/akkoordenschema's!!! Hoor ontzettend mooie dingen van jou hier trouwens, had ik al vaker gezegd geloof ik
De Piano's zijn heerlijk.. maar als die Stabs inkomen zit er iets elkaar in de weg.. weet niet precies wat..
Ik denk dat het het eindigen op Em, en de stabs die opkomen in een andere toonsoort is.. maar misschien ben ik de enige die dit stoort?? anyway.. dat tweede thema wat volgt is echt awesome![]()

Haha nice!![]()
Wacht, ik stuur het hele nummer even via de PMHet nummer is wat kort, anderhalve minuut erbij (een break en een loop tot het eind dat erbij sluit) kan helpen, maar voor de zang is dit genoeg.
![]()
De Piano's zijn heerlijk.. maar als die Stabs inkomen zit er iets elkaar in de weg.. weet niet precies wat..
Ik denk dat het het eindigen op Em, en de stabs die opkomen in een andere toonsoort is.. maar misschien ben ik de enige die dit stoort?? anyway.. dat tweede thema wat volgt is echt awesome![]()
Ik zie de link met Avicii niet? Misschien dat het allebij progressive is?goed geluisterd naar Avici..![]()
Wacht even, Fm, Em, termen die mij weer te lang geleden zijn.
Overigens zie ik geen F akkoord maar een A?
Waarom verwoord je het dan alsof ik kopiëer van avicii?zelfde ritmisch pattern, zelfde soort progressie, beats blijven natuurlijk wel achter maar qua progressie kan die zo in dezelfde saus, had Avicii,/ Tim Berg/ Tom Hangs (of onder welke naam hij nou weer released) ook zo kunnen spelen, zie het als een compliment