Graag wat Feedback

waz

Hobbyhoer
Zou graag wat feedback willen hebben soundwise......zit het laag ok ed ? eigenlijk is alle commentaar welkom :o:

Waarom? omdat ik geen 2 set speakers heb om te controleren, in een onbehandelde ruimte zit en je mij een plezier mee doet, want ik hoor het niet meer, zit er te lang achter ofzeau :o:

Alvast bedankt :luv:

57 views 0 reacties/ feedback wtf......moet wel heel terrible zijn. Komt geen geluid uit de speakers ofzeau ?

Dat kan allemaal, wat ik hier hoor wil namelijk niet zeggen wat jullie ontvangen, zoiets. Voor de goede orde is plug and play.....zit geen reclame shizzle op.

:-) bij mij kwam er nu wel geluid uit hoor, ik tjeck net The Voice Of Trance. Op de cheap-ass pc speakerset met boom box waar ik op dit moment achter zit, klinkt ie wel lekker. Kick misschien een millimeter terugzetten.

Danks voor je feedback.......goed om te lezen dat i overkomt. Kick/ laag zou wel kunnen.......ben mn weg aan het vinden hoe hard de speakers moeten staan.

Anders gezegd als speakers (te) hard staan dan mix ik te zacht, staan ze te zacht dan ga ik overdrijven, zoiets.

Als iemand tips op bovenstaande heeft das altijd welkom :)

De kick mag inderdaad een tikkie zachter, misschien in combinatie met wat subtiele sidechain compressie hier en daar... verder klinkt het lekker hoor!

Goeie feedback peepz.....heb eea uitgeprobeerd, jullie right damned wat een rust opeens.....meer in balans.

Absurt dat ik het niet (meer) hoorde.......waar dat aan ligt i dunno.

@Snelkookbami.....doel je op de 1e of 2e track ?

Heb je trouwens die 1ne file nog van jouw track ? zou je die kunnen uppen wil m ff onderhanden nemen kijken of eea nu wel gaat lukken.

Back