JimmyZ
Nieuwkomer
Hagel vers hier en op het exersitie terrein. Om het samenstellen van mijn muziek wat te vergemakkelijken lijkt mij Cubase een must, was toch in de winkel en vroeg of ze Cubase verkochten als antwoordt kreeg ik dit te horen:"Iedereen praat er over, iedereen heeft het maar niemand koopt het, ik raak dat aan de straatstenen niet kwijt, dat verkoop ik niet meer"
Met andere woorden ilegaal downloaden met crack. Cubase 6 kost 609euro dat is niet niks, de ilegaliteit stuit me tegen de borst maar met zo'n prijskaartje is de verleiding wel toe genomen.............
Pruts nog wel even verder met Audacity, het zit me niet lekker.
Met andere woorden ilegaal downloaden met crack. Cubase 6 kost 609euro dat is niet niks, de ilegaliteit stuit me tegen de borst maar met zo'n prijskaartje is de verleiding wel toe genomen.............
Pruts nog wel even verder met Audacity, het zit me niet lekker.

Je moet het zien als een jong geleerd, oud gedaan. Steinberg heeft niets liever dan dat al die jonge gastjes lekker cubase illegaal downloaden en er 1 mee worden zodat ze op latere leeftijd, waneer ze centjes verdienen enzo en evt hitjes maken, stiekem vast zitten aan cubase aangezien ze dat altijd konden downloaden toen ze jong waren en nu zo goed kennen als de achterkant van hun hand. Dit is gewoon marketing en doe er maar lekker aan mee