Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

krijgt ie misschien bundle kortingKoop anders gelijk ook die Crumar Spirit die overal door dezelfde persoon voor een paar honderd eurootjes aangeboden staat heden ten dage.

de prijs is inmiddels wel vrij realistisch, ze gaan regelmatig voor rond de €2000 weg. De uitbreidingen zijn tegenwoordig gratis dus dat heeft de tweedehands prijs ook doen zakken.
Ik heb het gevoel, dat de prijs juist terug omhoog is gegaan sinds dat de uitbreidingen gratis werden.
Op marktplaats heb ik een Oasys 88 keys weten staan rond de 2100 euro en die raakte er niet onmiddelijk vanaf (had ik toen het geld maar gehad)
maar nu zie je dan weer een Oasys 76 keys staan rond de 3000 euro en er wordt goed op geboden.
Dus die gratis uitbreidingen hebben juist gezorgd voor een tweedehands revival.
als je voor een paar hondert euro er een in de buurt vind, zou ik die met de trein gaan halen.
verder is het wel leuk om eens met oplichters te stoeien als je maar de hand ferm op de knip houdt.
over dat " hij was goed toen ik hem verstuurd, kan je toch ook antwoorden: nou dan heb je hem terug, regel het maar met de tnt- bezorger ( had je hem maar verzekerd moeten versturen/ jou risico/ zoek het maar uit ) ?
die crumar spirit wil ik wel, waar staat die advertentie ergens, dat ik er eens achteraan kan gaan ? ben wel benieuwd na alle verhalen

Af en toe kom je ze nog tegen, maar het is aardig zoeken tussen al die oplichters.Ik begrijp jullie reacties voor 100%, maar soms zijn er toch nog eerlijke mensen op de wereld.
Gefeliciteerd, mooie prijs voor een Oasys. Je moet er nu wel haast iets leuks mee gaan doenIn alle geval, super synth waar ik veel plezier ga van hebben.