dat ken ik helemaal niet... linkje??ik gebruik ipv een printplaathouder van die blauwe kneedgom om de pcb op z'n plek te houden, werkt erg goed en kost 1 euro.
is ook handig om te zorgen dat de onderdelen er niet uitvallen als je je pcb omdraait.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat ken ik helemaal niet... linkje??ik gebruik ipv een printplaathouder van die blauwe kneedgom om de pcb op z'n plek te houden, werkt erg goed en kost 1 euro.
is ook handig om te zorgen dat de onderdelen er niet uitvallen als je je pcb omdraait.

Ja Casper blijkt alleen de case te vermelden op de pakbon, dus geen importkosten.
Voor $80,- ben je helemaal klaar incl. case.
Spares opgehaald en deels gesorteerd. Morgen even een nieuwe stift voor m'n soldeerbout kopen, daarna lekker braden.
Hoe lang zijn jullie bezig geweest?
SynnyS schreef:

Ik ben er ongeveer een uurtje of 4 mee bezig geweest....
Ik vraag me wel af of alles helemaal klopt... De lowpass filter heeft wel heel erg weinig bereik. Hij lijkt alleen op de over de helft van de pot invloed te hebben... helemaal dicht gaat ie al helemaal niet .. Is dit bij jullie ook zo?

19 euro besparing. Oke, oke.