Gezocht: Externe SCSI card reader

Status
Please reply by conversation.
Externe SCSI card readers bestaan wel degelijk:
b.v.
Microtech/SCM/Microsystems PCD-15 en PCD-40
Minolta CD-10
Spyrus MCDisk-2
http://calgary.kijiji.ca/c-buy-and-...RT-PCD-15-SCSI-CARD-READER-W0QQAdIdZ243445918

http://toronto.kijiji.ca/c-buy-and-...ader-for-AKAI-Samplers-MPC-W0QQAdIdZ337301066

Maar je kunt natuurlijk ook een interne SCSI card reader in een extern kastje plaatsen.
te denken valt aan:
Microtech PCD-17 19 25 of 47
Adtron S35P
Spyrus MCDisk-1

Je kunt ook er ook zelf 1 bouwen met een IDE/ATAPI reader en een SCSI2IDE converter erbij plaatsen. ((bv ACARD AEC-7720U)

1 nieuw vinden is bijna onmogelijk. 2e hands is al een hele opgaaf.

De SCM PCD-50 en 60 zijn LUN based SCSI card readers en werken niet met alle samplers. Als ze al werken kun je alleen het PCMCIA slot gebruiken.

Success met je zoektocht

a4000t.com zegt dat de SCM PCD-50 wel werkt op de samplers van de grote merken ( akai emu roland k'weil). Ook pittige verzendkosten $45.50, ik neem de gok, heb nog een pcmcia verloop liggen.

a4000t.com zegt dat de SCM PCD-50 wel werkt op de samplers van de grote merken ( akai emu roland k'weil). Ook pittige verzendkosten $45.50, ik neem de gok, heb nog een pcmcia verloop liggen.

Dat is een inbouw ding. Ik wil een extern kastje.

Ik ff in omdat er over een groupbuy wordt gesproken.

Ik zou graag de diskdrives van mijn Prophet 2002 en Ensoniq Mirage rack willen vervangen.
Hiervoor heb ik weliswaar geen SCSI cardreader nodig, maar misschien komt er een bedrijfje in beeld wat ook diskdrive vervangers levert.
Dan zou ik mee kunnen doen met de groupbuy.

Ik heb wel twee externe scsi compact flash kaartlezers (en schrijvers) van Spyrus. Toen ik die kocht, waren ze bij SCSI for samplers al uitverkocht.
Eentje wil er wel verpatsen.

Die zoek ik dus ook al tijden. Lastig aan te komen. Iemand nog andere suggesties? Wat betreft de groupbuy ook wellicht interesse @akikaze Als chinetti die reader niet wil dan heb ik wel interesse...

Status
Please reply by conversation.
Back