Kneelz
Reuzebonk
Ik gebruik de PC de laatste tijd eigenlijk voornamelijk om op te nemen. Nu is er een periode waarin weinig wordt opgenomen vanwege tijdgebrek (het zijn allemaal uurtje sessies en blijven alleen in de vorm van midi bewaard) dus staat de PC ook al een hele poos uit. Nu vraag ik me af of er goede alternatieven zijn zodat ik meteen van de opstart ellende, de herrie en de ruimte die het met zich meebrengt af ben.
Tape formaten zie ik niet zo zitten, ik dacht misschien iets als een hdd recorder of zo maar goed ik heb er weinig kaas van gegeten eigenlijk. Moet ik natuurlijk wel even opletten dat ik geen USB powered dingen heb aangesloten of andere pc afhankelijke connecties.
Tape formaten zie ik niet zo zitten, ik dacht misschien iets als een hdd recorder of zo maar goed ik heb er weinig kaas van gegeten eigenlijk. Moet ik natuurlijk wel even opletten dat ik geen USB powered dingen heb aangesloten of andere pc afhankelijke connecties.
Doe ik ook wel eens; ideaal, goedkoop, simpel en niet eens zo slecht qua geluid!!