Unf**kingbelievable; Vlingervlugheid op MPC: AraabMUZIK

Lijkt erop dat hij "playbacked" kijk maar eens goed naar de A1 knop en welke sample die zou moeten spelen en wanneer je die hoort :D

Dit is dus echt wel echt, niks geen playback aan, Tis misschien moeilijk te accepteren dat iemand beter in iets dan dat jij zelf bent.

Tis ook echt niet mijn style maar die gasten kunnen wel "kloppen" als een beste.

ok, maybe is de camera framerate niet snel genoeg om alle bewegingen op de pakken
Wel typisch dat je het ook gelijk aan mij spiegelt RSB :D maar goed

maar live of niet live, pad A1 (linksboven) triggert blijkbaar verschillende sounds :D ?

EDIT, 2e video is duidelijker, hij triggert niet de gehele track, maar speelt wat losse percussie samples over de track heen

bij de 2e gozer is de MPC geeneens aangesloten?!?

gaan we nou voor elk youtube filmpje een thread aanmaken?

maar live of niet live, pad A1 (linksboven) triggert blijkbaar verschillende sounds :D ?

Da's toch niet raar met een sampler? (velocity switching)

De stroom in ieder geval wel, en de output waarschijnlijk net als bij het eerste filmpje aan de voorkant via de headphones out direct naar de PA. Ik zie het probleem niet echt.

Inderdaad :? Wellicht is het een mpc equivalent van een air-guitar contest :D
lvaga%2010.jpg

Da's toch niet raar met een sampler? (velocity switching)

De stroom in ieder geval wel, en de output waarschijnlijk net als bij het eerste filmpje aan de voorkant via de headphones out direct naar de PA. Ik zie het probleem niet echt.

Los daarvan is die drukker met cool doen met z'n bril en iphone voor z'n matties, dat die tevens de laatste roffel van z'n "performance" vergeet..... :D

zijn genoeg jongens die dit i.d.d. prima live kunnen maar die nummer 2 was gewoon een dikke poser voor z'n matties

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het afgezien van die 1e niet zo bijzonder knap vind.
Die 1e gast is wel rap ja. Ik kijk idd ook liever naar een drummer die met 1 hand 16e op een hihat doet en daarbij nog eens met 1 hand een mooie snare fill geeft plus double kick.

Tja aarabmuzik, ik vind het niet zo boeiend. Snap ook echt niet wat iedereen hier nou weer zo speciaal aan vind? 9 van de 10 filmpjes doet ie gewoon hetzelfde drumroffeltje. Dat kan iedereen na een beetje oefenen.

Uiteraard is het een kwestie van smaak of je de muziek leuk vindt en ook zijn er betere muzikanten die erg goed kunnen spelen.
Toch vind ik het knap wat hij hier doet en ik zie liever dit als 'live optreden' dan de 13 in een dozijn laptop muzikanten die zogenaamd live bezig zijn.

Daarnaast vraag ik me wel af waarom hij ook de startknop van de mpc af en toe inramt. Er speelt dus wel iets voorgeprogrammeerd mee..

Back