Unf**kingbelievable; Vlingervlugheid op MPC: AraabMUZIK

Daar gaat het niet om.

Maar dit zijn 17 jarige puistenkopjes die mega interessant lopen doen achter een niet aangesloten MPC
zich gedragen als Timaland, proberen te praten als methodman met een stel klooijoos eromheen die niet verder komen als het nableren van YEaahhhhhh Boyjjjjjjjjjjjjj.... terwijl ze spatisch met hun vingers lopen te pointen terwijl ze proberen een soort van slomo Marley dread headbang te doen......

het is gewoon ronduit zielig posers gedrag, nog zieliger zijn de jochies die dit dan weer ubercool vinden.
Weet je wat cool is? de track waarop deze gasten hun "bonte avond" vieren want dit verschilt niet veel van m'n neefje van 12 in groep 8 :D

gast, hoe tof doe je zelf dan..met je oneliners en je imagematigheid.
als jij nu nog zo bent, hoe was je toen je 17 was hee, damn..gun die gasten ook wat
t raakt je alleen omdat je zelf zo'n imagematige narcistische pretentieuze puistenpuber bent hehe
dit alles in het licht van een warme kerstgedacte natuurlijk 8o

nou doe niet echt tof, eerder gezapig, wel koel dat jij dat dan weer tof vindt :D :doei:

voor de mensen die niet weten hoe het trio aan hun samples komen.
hier hadden wij onze bonte avond op :D

echte hiphop :okdan:

Araab zal wel een blije vriendin hebben... best grappig om even te zien, net als van die op straat dansende breakdancers. Ff 5 minuten en dan weer door.

Een blije vriendin? Als ie ook zo op haar knoppie loopt te hameren is de lol snel over denk ik :-P

Daar gaat het niet om.

het is gewoon ronduit zielig posers gedrag, nog zieliger zijn de jochies die dit dan weer ubercool vinden.
Weet je wat cool is? de track waarop deze gasten hun "bonte avond" vieren want dit verschilt niet veel van m'n neefje van 12 in groep 8 :D

LOL, Raphie, ooit wel eens aan zelfreflectie therapie gedacht? Wordt volgens mij wel eens tijd :doei:

raphie is too sexy for zelfreflexy

20080922-tcd5hmx9dm2yaxg7e4jub67q3f.preview.jpg

de wobble was already dreaded in al die iphone homo's die er nu nog mee komen zijn zoooooo uncool, daarom kunnen ze ook beter die muts afzetten :D dit is 13 jaar geleden of zo... zaten toen nog in hun gangsta broekje te poepen :D prutsers....

Allemaal pussies vergeleken met BOTTOM POSSE

of mijn grote held en inspiratie TOMMY WRIGHT III

Da's toch een BOSS DR660 die drums en bassynth zelfs

Laatst gewijzigd:
Stel je voor, dat IEDEREEN hetzelfde setje H&M draagt...

Ik denk dat al die gasten ons stumpers vinden en dat ik eruit zie als 'n zwerver. Met m'n ongeschoren kop en m'n shirt uit m'n broek.. die niet op m'n knieen hangt.

Back