Unf**kingbelievable; Vlingervlugheid op MPC: AraabMUZIK

de drums doet 'ie niet zo te zien/horen alleen de... zoundz...
De drums doet ie juist wel.

Over het filmpje, ik vind het knap dat ie snel dingetjes kan indrukken en ook in het ritme blijft. Wat hij er mij produceerd doet me niet zo veel, vooral omdat ik een hekel heb aan dubstep waar de meest verkrachte tonen gemaakt moet worden en als hard gezien wordt.

Vinnu wel gaaf! Laten we eerlijk wezen, ik zie liever deze gast op het podium dan 'n dude die met z'n muis spoortjes aan en uit klinkt in Ableton........

Misschien doet ie in z'n studio/slaapkamer alles wel via 'n mixer met meer sporen.. de phones out is dan wel fijn als je niet alles opnieuw wil routen.

Vinnu wel gaaf! Laten we eerlijk wezen, ik zie liever deze gast op het podium dan 'n dude die met z'n muis spoortjes aan en uit klinkt in Ableton........

Zien wel, horen is een tweede :P

Hum ik weet niet wel knap hoor. Maar is als je het vergelijk met wat sommige toetsenisten/gitaaristen/drumers enzovoort doen kwa vindervlughijd valt het wel mee.

Maar toch kan die gast aardig op padjes rammelen :P

Ik vind dit ook vrij bizar. Zwaar respect voor die kerel. Hoe houdt ie alles zo strak in het ritme? Heeft een mpc net zoals bv Ableton ook een mode dat ook al sla je een pad op een verkeerd moment aan, hij netjes wacht met triggeren tot de eerstvolgende correcte tijdseenheid? bv 1/16 etc. Ik vind die muziek anders ook erg lekker.

Ik vind dit ook vrij bizar. Zwaar respect voor die kerel. Hoe houdt ie alles zo strak in het ritme? Heeft een mpc net zoals bv Ableton ook een mode dat ook al sla je een pad op een verkeerd moment aan, hij netjes wacht met triggeren tot de eerstvolgende correcte tijdseenheid? bv 1/16 etc. Ik vind die muziek anders ook erg lekker.
Ja, dat is de "POSER voor je matties" mod :D

Een mpc heeft de functie die jij omschrijft niet in het OS zitten.
Zijn timing is gewoon erg goed!

Ja, dat is de "POSER voor je matties" mod :D

Heb je nog iets nuttigs te melden? Dit soort opmerkingen sieren je wel zeg.. Zonde dat iemand met zoveel kennis zich op deze manier uitlaat.

je ziet het toch zelf? de dudes zijn drukker met interessant doen dan met de juiste pad op het juiste moment
vooral de 2e dude in het 2e filmpje MEGA irritant met z'n sunglasses en iPhone, vergeet gewoon op z'n pads te rammen en doet een luchtgitaar sign off :D zielig....

sjeezus. Zure zooitje weeres hier. Gast heeft 1000'en uren thuis op MPC's zitten rammen, begon toen met youtube fimpjes te posten en is nu reclame muziek voor Adidas aan het maken en de wereld rond aan het vliegen. fuck, ik gun het hem wel.

Muzikaal en cultureel niet jouw ding? sja, ik vind afrojack en heel veel jazz ook geen ruk aan.

dat gun ik hem allemaal ook wel,hard werk! kan alleen slecht tegen de "neppe dubstep mattie videos" waar iedereen probeert te grunten as Jayzee :D

Zelf vind ik dit een stuk muzikaler dan dat filmpje uit de op

Toevallig allemaal NI filmpjes. :P

Vooruit ook nog een MPC filmpje wat in kwaliteit over die uit de op heen gaat imo.

Niet idioot snel, maar wel heel vet. check vooral ook de scratch shizzle in tweede helft :-)

je ziet het toch zelf? de dudes zijn drukker met interessant doen dan met de juiste pad op het juiste moment
vooral de 2e dude in het 2e filmpje MEGA irritant met z'n sunglasses en iPhone, vergeet gewoon op z'n pads te rammen en doet een luchtgitaar sign off :D zielig....

Raphie, dat zijn de meeste artiesten. Behalve stonerbandjes. Die zijn doorgaans bezig met spelen en mensen doof maken.
Muziek en mode zijn een. Hipsters houden van minimal, blowers met dreads van reagea, mannen met leren jacken en lange haren van metal, en krakers van tekno. Iedere stijl van muziek heeft z'n eigen bijpassende mode dingetje.

Daar gaat het niet om.

Maar dit zijn 17 jarige puistenkopjes die mega interessant lopen doen achter een niet aangesloten MPC
zich gedragen als Timaland, proberen te praten als methodman met een stel klooijoos eromheen die niet verder komen als het nableren van YEaahhhhhh Boyjjjjjjjjjjjjj.... terwijl ze spatisch met hun vingers lopen te pointen terwijl ze proberen een soort van slomo Marley dread headbang te doen......

het is gewoon ronduit zielig posers gedrag, nog zieliger zijn de jochies die dit dan weer ubercool vinden.
Weet je wat cool is? de track waarop deze gasten hun "bonte avond" vieren want dit verschilt niet veel van m'n neefje van 12 in groep 8 :D

Back