Sander02
Gepokt en gemazeld
Hoi Wout, leuk verhaal, dat zijn idd 2 uitersten 
Als je 't zo stel.. kan je ze vergelijken met een taalkundige & een goede spreker, de auto-freak & de coureur of de denker & de doener. Al is dat erg zwart-wit, ken de personen slechts van jouw verhaal natuurlijk.
Ga ik nu de vraag stellen wie van de twee muziek maakt? > sec gezien, je collega.
Wie zijn wij om te oordelen? > zou niet weten waar ik over zou moeten oordelen
de personen in kwestie zijn eerder aanvulling op elkaar, inspirerend, dan dat ze elkaar in de weg zitten. Beide bezigheden zijn nuttig en waardevol, muziek moet bespeeld worden, onderzocht worden, 'schatten' bewaard blijven en worden doorgeven en verteld aan volgende generaties.. enz
Beide hebben veel plezier van de muziek > da's het allerbelangrijkste

Als je 't zo stel.. kan je ze vergelijken met een taalkundige & een goede spreker, de auto-freak & de coureur of de denker & de doener. Al is dat erg zwart-wit, ken de personen slechts van jouw verhaal natuurlijk.
Ga ik nu de vraag stellen wie van de twee muziek maakt? > sec gezien, je collega.
Wie zijn wij om te oordelen? > zou niet weten waar ik over zou moeten oordelen
de personen in kwestie zijn eerder aanvulling op elkaar, inspirerend, dan dat ze elkaar in de weg zitten. Beide bezigheden zijn nuttig en waardevol, muziek moet bespeeld worden, onderzocht worden, 'schatten' bewaard blijven en worden doorgeven en verteld aan volgende generaties.. enz Beide hebben veel plezier van de muziek > da's het allerbelangrijkste