Marf
Rookie with a new hobby
Ze maken het spannend,
Over 2 weken weten we het!
Wellicht nog wat andere foto teasers tot de NAMM...
Over 2 weken weten we het!
Wellicht nog wat andere foto teasers tot de NAMM...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik hoop toch op een nieuwe echte synthesizer van Clavia, een nieuwe modular, lead of wave of iets wat die concepten tot een superbak combineert met het bekende Clavia gebruiksgemak qua ergonomie. Dat ze iets doen waardoor je weer eens een hardware bak wil kopen. Maar gezien de teasers is dat vooralsnog vergeefse hoop...
Kan aan mij liggen, maar is dat niet exáct de Nord Stage die je daar beschrijft ?? http://www.nordkeyboards.com/main.asp?tm=Products&clpm=Nord_Stage_2ik hoop toch op een nieuwe echte synthesizer van Clavia, een nieuwe modular, lead of wave of iets wat die concepten tot een superbak combineert met het bekende Clavia gebruiksgemak qua ergonomie. Dat ze iets doen waardoor je weer eens een hardware bak wil kopen. Maar gezien de teasers is dat vooralsnog vergeefse hoop...
Dat had imo gewoon in de originele NE3 moeten zitten !! net zoals het in de NE2 en de NE1 zat.. sjongejongejonge eerst halen ze 't eruit, dan weer erin, waar gaat dit over.Introducing the Nord Electro 3 HP with Hammer Action!
2011-04-06 Today we are presenting the Nord Electro 3 HP at the Musikmesse Frankfurt. The new Electro 3 HP features a new ultra light weight Hammer Action Portable keybed and weighs only 11kg. New features include 4 selectable Dynamic Response Curves, a Delay Effect, a Long Release option for Piano sounds and an even easier to use interface. Naturally, the Electro 3 HP has all of the award winning features from the original Electro 3 series!
Kan aan mij liggen, maar is dat niet exáct de Nord Stage die je daar beschrijft ?? http://www.nordkeyboards.com/main.asp?tm=Products&clpm=Nord_Stage_2
....
Het R&D team showde de mogelijkheden een jaar voor de release van de G2 met de woorden: "We keep our promisses!"
hehe!Clavia begon er ooit mee. De synths kwamen later.dat add one drum spul hoorde toch ooit ook bij clavia?
)

Ik ben het met Storm eens. Samplen vind ik niet stout genoeg. Wel grappig, had tijdje terug bouwstenen voor nieuwe modules naar Clavia gestuurd dus mischien komt daar nog iets uit.
Vroeg jij al naar de midi uit voordat deze in de winkel lag dan, Wout????
Jag visste inte at du talande Svenska![]()

Bara lite ändå. Min vrindin har ett hus där.
Men med ett nytt modulsystem av Clavia skulle jag bli mycket glad.
![]()

Huisje van mn vrindin. Het wat plattere Zweeds in het Zuiden vind ik lastiger dan het Zweeds, meer in het Noorden. Maar ik ben een beginner erin.
En de rest ging om een nieuw modular systeen van Clavia wat me erg blij zou maken![]()

Je weet zo veel dingen niet, Roland.... Jag visste inte at du talande Svenska![]()