rasz
Ouwe rot
Ik ben net van een sony vaio naar een apple overgestapt, en ben benieuwd wat de verschillen zijn in het gebruik van een mac M.B.T. maps structuur etc.
Op mijn vaio had ik een waar windows op stond en 1 waar al me muziek, samples en dergelijke op staan. Dit was op zich een fijne manier van werken, maar aangezien ik nu weer de kans heb om alles helemaal opnieuw in te richten ben ik wel benieuwd hoe de mensen het hier allemaal georganiseerd hebben.
Mijn laptop gebruik ik voor alles, dus:
Huis tuin en keuken audio video kijk en luister apparaat.
Muziek produceer apparaat.
DJ apparaat
Video/aftereffects/photoshop apparaat.
Wat is de veiligste/beste/snelste manier dit alles in goede banen te leiden....? Ik weet dat ik als ik het vanaf het begin af aan goed doe me dat straks een hoop gezeik scheelt.
Op mijn vaio had ik een waar windows op stond en 1 waar al me muziek, samples en dergelijke op staan. Dit was op zich een fijne manier van werken, maar aangezien ik nu weer de kans heb om alles helemaal opnieuw in te richten ben ik wel benieuwd hoe de mensen het hier allemaal georganiseerd hebben.
Mijn laptop gebruik ik voor alles, dus:
Huis tuin en keuken audio video kijk en luister apparaat.
Muziek produceer apparaat.
DJ apparaat
Video/aftereffects/photoshop apparaat.
Wat is de veiligste/beste/snelste manier dit alles in goede banen te leiden....? Ik weet dat ik als ik het vanaf het begin af aan goed doe me dat straks een hoop gezeik scheelt.