wat wil ik ?
wat wil ik ?
Origineel geplaatst door dextron
Ik denk dat dextah gewoon geld wil uitgeven 
Heel vreemd, ik heb dat eigenlijk nooit, ik bedoel van, ik heb geld over en nu weet ik niet wat ik kopen moet.
Bij mij is het altijd andersom, ik weet altijd precies wat ik wil kopen alleen heb ik er nooit geld voor .. hehe
dat heb ik nou ook als mn cash onderweg is heb ik het in mn hoofd al uitgegeven ,
daar laat ik geen gras overgroeien !!
t was even onduidelijk wat je nou precies wilde , en hoeveel je kon uitgeven,.....toch belangrijk,als we mee denken !
ok, je gaat voor de evolver. t lijkt me een ok bakkie veel opties idd digi& analoog in een kastje
ik denk als je obscure /en ook mooie sounds ala brede polypads en strings wilt
kijk dan ook naar de wat verder "gevorderde" analoge synths [zoals FUSE al zei]
zoals oberheim matrix6 ,veeeel mogelijkheden, wel analoog maar ook weer digitaal gestuurd ,dus stabiel
en niet zoo duur als een x-pander [kost ongeveer 2000+euroos]een maatrix6 denk ik 300+ofso
jx serie synths van roland redelijk uitgereidt [niet zoo duur meer ...tegenwoordig]
of kijk idd naar de overgangs periode van analoge synths naar digi synths
in deze periode [eind80] zijn een hoop ondergewaardeerde synthgs gemaalt die wel ok in elkaar zitten
digi wavetables/samples/formanten vaak wel weer met analoge filters ,...
ik geloof dat deze periode synthjes hybrides genoemd werden
bv de d50 /de esq-1 en de esq 80 van ensonique korg heeft ook een aantal modellen ,...dw8000/
allemaal digi en analoge filters ,...en niet duur veel polyfonie ,maar vaak weing controlle mogelijkheden
de wavestation en z1 zijn ietsje duurder ,heb je ook meer synth denk ik ?/
geldt ook voor kurzweill en kawai-s van boven 500 eu[allemaal erg mooie bakken ]
ik geloof dat je r wel uitkomt zoo...[ik heb nu alleen nog maar een korg m3 als digi variant ]
leuk; veel multi sounds en timbraal ,...en buildt in fx [mooi] maar no control
sccs [neem anders een G2] pfffff