latency in logic audio

somebody

Nieuwkomer
heyhey,
even een vraagje. Ik heb geen geluidskaart in mijn computer, maar heb sound on board van MSI.
In logic audio heb ik redelijk wat "latency". Dus zal mijn kaart niet goed genoeg zijn? Als ik een goede geluidskaart koop(bv van creative) is mijn probleem dan opgelost? Kan iemand mij enkele tips geven voor de keuze van een geluidskaart?
en aan welke instellingen kan ik prutsen om die latency te verminderen?
Thanks;)

Re: latency in logic audio

Origineel geplaatst door somebody
een goede geluidskaart koop(bv van creative)

ai...

maar goed, even serieus: hoe kan je in godesnaam zoveel geld uitgeven aan een sequencer terwijl je niet eens een geluidskaart hebt?
het eerste wat je zo snel mogelijk moet doen is een goede geluidskaart kopen als je serieus aan de slag wilt met musiceren. hetgeen niet betekent een creative geluidskaart, want die zijn enkel voor Quake- & Counterstrikeliefhebbers.

over geluidskaarten en latency is al genoeg geschreven dus zoek gezellig rond zou ik zeggen.

ik suggereer de m-audio audiiophile want ik ga er eventjes vanuit dat je midi in/out nuttig vind. enorm goedkoop kaartje (ik heb er geloof ik 200 euro voor betaald), en van binnen is het net een delta series (sterker nog, precies een delta series) en die zijn dus wel erg duur.

www.m-audio.com ofzo, zoek maar even rond. zou toch daar ergens moeten staan... :D

Back