Wow the anger
nogmaals het gaat niet om mijn muziek, waar zeg ik dat mijn muziek beter is? nergens toch?
ik zeg alleen dat ik niet op zo'n manier muziek WIL maken en weinig respect kan opbrengen voor dat loopje aan loopje uit geneuzel. zeg ook niks over jouw muziek,
Wel lekker tegen zeer been dit, merk ik
nogmaals het gaat niet om mijn muziek, waar zeg ik dat mijn muziek beter is? nergens toch?ik zeg alleen dat ik niet op zo'n manier muziek WIL maken en weinig respect kan opbrengen voor dat loopje aan loopje uit geneuzel. zeg ook niks over jouw muziek,
Wel lekker tegen zeer been dit, merk ik
Jij hebt doorgaans nogal de neiging om jezelf héél speciaal te vinden eh ?
Ik denk dat er op dit forum méér mensen met eigen loops/hardware werken dan 'loop based copycats' , dus wellicht moet je op een ander forum hierover gaan palaveren.
Nee, je bent dus niet de énige die nog ongelooflijk lekker oldskool en dus 'echt' bezig bent door zélf zn TR patroontjes te maken...al moet ik er een beetje mee lachen dat je dat dan niet op een échte TR doet zoals de héle echten !! maar ik moet zeggen dat jij écht héél vernuftige , non cliche TR patroontjes en muziek maakt, je hebt me wat dat betreft al dikwijls van mn sokken geblazen (NOT dus)
Volgens mij moet het perfect mogelijk zijn voor jou dat jij in een 5 minuten youtubetutorial beschrijft hoe je ipv met vengeance loops, met eigen patroontjes clichetrancenummers maakt volgens de geijkte formules, wellicht zijn we dan van de loopers vanaf ?
Ik denk trouwens niet dat er véél op de radio of disco komt dat enkel opgebouwd is uit loopjes van sample cd's. Dat je misschien met wat percussieloops al een basis kan leggen, ok, maar veel verder kom je met al die loopcd's toch ook niet ? Ik geloof nooit dat je met énkel een sample cd een volledig nummer kan maken met synthlijnen die evolueren etc.
Verder maak ik me er ook niet druk om.

jammer