Ableton mietjes micro DJ house

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wie is ook alweer die anti vengeance man die de presetjes uitkotst en vervolgens later een verontschuldiging topic begint met het onderwerp, ik gebruik nu ook toch maar vengeance omdat iedereen het gebruikt?

Ik voel een ableton verontschuldiging topic aankomen met onderwerp, sorry jongens ik gebruik het nu ook :D

anyway

Ik denk dat je van cubase ook wel dit soort dingen vind op internet, en laat toch lekker iedereen zelf bepalen wat hij of zij gebruikt. Ik ga in elk geval niet mijn tijd verdoen aan dat soort filmpjes van een andere sequencer die ik haat om mijn punt te maken op synthforum, en daarmee spreek ik mezelf al tegen omdat ik blijkbaar toch mijn tijd verdoe aan dit topic haha :D

Ik heb beide, cubase op een laptoppie met alleen maar vst's en een steinberg houston controller,

en ableton in de studio, en hoewel ik de clippies view een hele mooie optie vind gebruik ik hetzelf nooit. Ik gebruik ableton alleen in de arrange tab dus gewoon midi intikken aanpassen klaar, kan ook met cubase toch werk ik paar keer sneller en creatiever met ableton.

Mocht ik eens helemaal over gaan op in the box mixen dan zou ik misschien eerder voor cubase gaan, tot die tijd lekker abletonnen

ik gebruik geen Vengeance sample CD's (wel de producah suite :D )

Dit was een RRT (Raphie Rel Topic) echt, het zal me aan m'n ballen jeuken wat iemand gebruikt :D

Och, ik kijk naar 't eindresultaat.. maakt me niet echt uit HOE 't gemaakt is.
Er wordt ook bagger gemaakt (imo) met behulp van een hele dikke, dure studio vol met hard- en software..
En tevens ook goeie muziek (imo) met behulp van samples en goedkope/gratis programmaatjes..

Dus ach..

ja, dan is alle fun al weg, het is juist zo leuk als mensen lekker happen ;D

Yes :) goed voor de cuntthread, doen we een special Raphie editie :D bring it on!!!

Leuk topic, erg leuk die gefrustreerde reacties.

Sinds wanneer wordt er trouwens alleen maar gehaat op abletonmietjes, ik dacht dat fruity loops de standaard was voor newbies. Overigens gebruik ik lekker de kicks en percussie hits van vengeance minimal pack :okdan:

234093-300-300-scale.jpg

luister even wat ik vraag, luister wat ik vraag vandaag...
zeg maar ja of zeg maar nee... hap... maar... mee...

Leuk topic, erg leuk die gefrustreerde reacties.

Sinds wanneer wordt er trouwens alleen maar gehaat op abletonmietjes, ik dacht dat fruity loops de standaard was voor newbies. Overigens gebruik ik lekker de kicks en percussie hits van vengeance minimal pack :okdan:
kijk en hier spreekt dan ook iemand die gewoon zelf ook mooie melodieen speelt. :okdan:

Beetje lachen gasten, ipv van je zo in je virtuele kruisje getast te voelen. (want dat is het vaak dan toch, dat het toch wringt en je weet dat ik stiekem ergens gelijk heb :D )

kijk en hier spreekt dan ook iemand die gewoon zelf ook mooie melodieen speelt. :okdan:

Beetje lachen gasten, ipv van je zo in je virtuele kruisje getast te voelen. (want dat is het vaak dan toch, dat het toch wringt en je weet dat ik stiekem ergens gelijk heb :D )
Als ik de eerste was zou ik ook waarschijnlijk ook wat zuur reageren hoor, je raakt een behoorlijk gevoelige snaar 8o

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back