Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

misschien handig om de volgende keer een thread te beginnen met "[RRT]" gevolgt door een galspuugscheitkots title...Dit was een RRT (Raphie Rel Topic) echt
yep. bijna altijd lekker ff zeikenRaphie
Always zeur!
Always zuur!

ach so, jij kicked daar wel opja, dan is alle fun al weg, het is juist zo leuk als mensen lekker happen ;D
...welke kick trouwens? een accoustische, een zelf gesyntheseerde of eentje van een (uiteraard eerlijk gekochte) sample CD?Raphie
Always zeur!
Always zuur!
![]()
luister even wat ik vraag, luister wat ik vraag vandaag...
zeg maar ja of zeg maar nee... hap... maar... mee...

kijk en hier spreekt dan ook iemand die gewoon zelf ook mooie melodieen speelt.Leuk topic, erg leuk die gefrustreerde reacties.
Sinds wanneer wordt er trouwens alleen maar gehaat op abletonmietjes, ik dacht dat fruity loops de standaard was voor newbies. Overigens gebruik ik lekker de kicks en percussie hits van vengeance minimal pack![]()
)Als ik de eerste was zou ik ook waarschijnlijk ook wat zuur reageren hoor, je raakt een behoorlijk gevoelige snaarkijk en hier spreekt dan ook iemand die gewoon zelf ook mooie melodieen speelt.![]()
Beetje lachen gasten, ipv van je zo in je virtuele kruisje getast te voelen. (want dat is het vaak dan toch, dat het toch wringt en je weet dat ik stiekem ergens gelijk heb)