zou goed kunnen, of ze verwarren flubby wapperende sinusbasjes met slamm
kijk de synthese mogelijkheden zijn top, de andere onboard samples kunnen we echt gestolen worden, hoef echt geen 40 minimal "techo stabjes" en "grime wobbles" die maak is zelf wel met m'n gear. En 808/simmons samples die heb ik ook al voldoende ITB.
blijft over de synthese, maar die doet qua drumgeluiden i.d.d. weinig anders dan m'n P08. dus zeg maar erg synth/SID achtige bliepjes en blopjes en i.d.d. dat soort kicks.
krijg een beetje het MC-303 gevoel, leuk voor op schoot, goede performance controllers, leuk als eerste outboard groovebak met "NU" sounds die over 2 jaar net zo cheezy zijn als de MC-303 sounds nu.
Afwerking is top, performance mogelijkheden ook (maar IK hang hem aan m'n DAW)
midiclock doet het niet over USB, sound banks kan je niet aanmaken, je kan 8 sounds mappen naar een project en deze triggeren en that's it.
dit weekend me ECHT ff kwaadmaken om te lijken of ik die lompe 909/JOMOX plop eruit krijg, anders dan pak ik hem weer in en gaat ie retour, voor hetzeflde geld heb ik ook 2 phatties erbij en kan ik multitimbraal met phatties spelen
Of een MiniTaurus en wat Foogers. Ik wil hem heel graag houden want het concept is cool, maar de sounds zijn dus i.d.d. best wel ruk (dit is mijn mening NA het doorlopen van de 10 demo projects in de 1.1.3 update)