Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb me net ingeschreven bij julian. Normale groupbuy is 50 pond. Zonder groupbuy is het 65 pond. Maar dat is dus silver of zwart. Die anderen zijn multistrokes en 3 keer zo duur maar daar is nog geen groupbuy voor. Groupbuy begint bij hem bij 10 personen.
Verzonken is ook duur. Maar kan wel. Alleen is daar ook nog geen groupbuy voor. En zal ook niet goedkoop zijn maar niet 3 keer zo duur. Het zijn natuurlijk alleen grotere gaten. Kan je ook zelf doen maar zal niet zo strak zijn. Ik heb zelf al een sub plaat dacht ik.
Qua knoppen weet ik nog niet welke. Op julian zijn site is er een buchla clone panel met zwarte knoppen. Die wordt door sommige mensen gevraagd. Julian kan ook knoppen leveren. Hij gaat zelf voor die rean soft touch maar die vind ik lelijk maar misschien valt het wel mee als de kleuren een beetje matchen.
Ik heb de zwarte met oranje infill. En als er meer mensen interesse hebben, ik woon in R'dam en kunnen we de verzendkosten splitten.
Julian is een toffe gast trouwens en rekent alleen de werkelijk kosten voor het verzenden. Volgens mij kunnen ze zelfs via brievenbus. Ook als het 2 zijn.
Ik zelf heb een aantal modules nog niet werkend. Die clap doet nog niks etc. Maar ben er 6 jaar geleden mee begonnen en hopelijk in augustus heb ik er weer tijd voor.
Ik hoor het wel mocht er interesse zijn.![]()

Wil nu de ringkern (2x15V 30VA) controleren, maar als ik deze aansluit op de netspanning en de schakelaar omzet gaat meteen de zekering eruit (ingebouwde glaszekering in euroconnector). Volgens amplimo heb ik een zekering van 160mA traag nodig.
, wat een woord zeg).Edit: lees niet goed op je site, het is een lijm frontplaatmaar hoe zit het met die binnen gaten bij de oortjes? als ik kijk naar bijvoorbeeld de case in de link van StiebZ komt dat niet overeen voor de montage aan de case.