waz
Hobbyhoer
Waar heb je veel moeite mee als ik vragen mag ?Btw ik heb ze niet, maar ik heb er veel moeite mee. Het concept kan wel kloppen, maar die vent lijkt me een louche kerel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je veel moeite mee als ik vragen mag ?Btw ik heb ze niet, maar ik heb er veel moeite mee. Het concept kan wel kloppen, maar die vent lijkt me een louche kerel...
Zijn er duidelijke verifieer bare meetresultaten over dit product publiekelijk gemaakt? Is er dus een goede reden waarom ik ze zou moeten uitproberen?Heb je ze geprobeerd, patat met ?
Dat had ik dus wel...en die dingen de perfecte oplossing. Ja beetje duur maar ja.....het werkt, mijn problm igg opgelost....kan geen prijs tegenop. Zelfde als ik mn kamer ga doen......allemaal DiY te doen.....maar waarom al die kopzorgen, kapot lezen, in de hoop dat ik het goed doe en niet meer ga verpesten enz. enz. Bedoel spaar dan een beetje door, betaal iemand die er verstand van heeft, ja duur maar werkt.Is er dus een goede reden waarom ik ze zou moeten uitproberen?
verkeer helaas niet in die luxxesorbothane is heel bijzonder materiaal, is niet goedkoop maar ontkoppelt extreem goed

hij trekt idd een wat dubieus bakkus op momenten waarop 'ie ff moet zeggen dat het niet al te goedkoop is en hoe goed het wel niet is...die vent lijkt me een louche kerel...
wat zijn dat dan voor'n tit'n?K dacht dat ze per 4 gingen.....gaat dus per stuk. Dure grap dan zeg (just jokes)![]()

Wat een associatie Lol......komt idd bekend voor.....dempen zullen ze dan wel doen ghehewat zijn dat dan voor'n tit'n?![]()

Dat had ik dus wel...en die dingen de perfecte oplossing.
overpriced bullzhit
pleur gewoon wat restjes vloerbedekking eronder ofzo.
Wat was dan je probleem?
ok, maar ben al voorzienop mijn link gaan ze per 4 hoor?

totaal mee eens