Monitor onderzetters...

Btw ik heb ze niet, maar ik heb er veel moeite mee. Het concept kan wel kloppen, maar die vent lijkt me een louche kerel...
Waar heb je veel moeite mee als ik vragen mag ?

Eerst verkondigen dat schuim niet goed is, en dan zelf met een blok schuim afkomen dat een beetje aangepast is. Geeft het ook fancy naampjes enzo "a nice insulation pad".
Toevallig met dure technieken bewerkt zodat het een duur stukje schuim wordt.
Als een blok graniet zo goed is, waarom verkoopt die dan geen blokken graniet ofzo?? In stukken snijden en klaar.

Echt ik krijg kriebels van die gast, het goed uitleggen kan die wel ja, die mens moet autos gaan verkopen ofzo, valt wat meer mee te verdienen denk ik.

Dus ontkoppelen en stabiliseren van speakers is bulshit ?

Een speaker vibreert niet ? conus gaat niet heen een weer ? Speaker resoneert niet ofzo ?

Tuurlijk wel, kzie alleen niet in dat wat hij verkoopt nu zo verschrikkelijk anders is dan een blok schuim.

Nah ja stuk schuim zou moeten ontkoppelen ?

Waar blijft dat stabiliseren verhaal ed ?

sorbothane is heel bijzonder materiaal, is niet goedkoop maar ontkoppelt extreem goed

Heb je ze geprobeerd, patat met ?
Zijn er duidelijke verifieer bare meetresultaten over dit product publiekelijk gemaakt? Is er dus een goede reden waarom ik ze zou moeten uitproberen?

Ik heb mijn speakers overigens direct op een blok beton van vele tonnen staan: Vloer van m´n flat. Het is iig hoe de fabrikanten hun speakers meten. Volgens de video dan, in het echt gaat het wat anders want je wilt vaak reflecties juist vermijden en dan moet je ze ophangen in de meetruimte.
dode_kamer_171209.jpg

Geen stuk steen of schuim waar het ding opstaat.

aah ja bij psi doen ze dat zo
61804_160082587350775_160075100684857_453676_2847937_n.jpg

Is er dus een goede reden waarom ik ze zou moeten uitproberen?
Dat had ik dus wel...en die dingen de perfecte oplossing. Ja beetje duur maar ja.....het werkt, mijn problm igg opgelost....kan geen prijs tegenop. Zelfde als ik mn kamer ga doen......allemaal DiY te doen.....maar waarom al die kopzorgen, kapot lezen, in de hoop dat ik het goed doe en niet meer ga verpesten enz. enz. Bedoel spaar dan een beetje door, betaal iemand die er verstand van heeft, ja duur maar werkt.

Das nais en lux dat betonnen vloer verhaal,:) verkeer helaas niet in die luxxe

Laatst gewijzigd:
sorbothane is heel bijzonder materiaal, is niet goedkoop maar ontkoppelt extreem goed

K dacht dat ze per 4 gingen.....gaat dus per stuk. Dure grap dan zeg (just jokes) :)

Maar heb deze gezien, dat ziet er wel fancy uit:

zn65g2.jpg

s5fs4p.jpg

die vent lijkt me een louche kerel...
hij trekt idd een wat dubieus bakkus op momenten waarop 'ie ff moet zeggen dat het niet al te goedkoop is en hoe goed het wel niet is...
K dacht dat ze per 4 gingen.....gaat dus per stuk. Dure grap dan zeg (just jokes) :)
wat zijn dat dan voor'n tit'n? :dubbel:

Wat was dan je probleem?

Dat de speakers resoneerde op waar het stond......toen zag ik t filmpje een all in 1 oplossing. Nu 0 resonantie......geluid is geïsoleerd komt uit speaker ipv dat k trillende dingen hoor.

op mijn link gaan ze per 4 hoor?
ok, maar ben al voorzien :)

Bedenk mij nu dat van die dingetjes bij mn speakers zijn geleverd.....doorzichtige, moet nog in de doos liggen.

Dacht nutteloze dingen om beschadiging van de onderkant tegen te gaan :o:

@ Raphie.....heb jij ze ? zo ja, hoe groot zijn ze ?

Laatst gewijzigd:
Back