da goose
DaGooseMusic.nl
of zoiets 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mag hopen van niet, toevoegen is nou juist net niet de bedoelingEn, voegt het iets toe? (aan de weergave, bedoel ik...)

Je neemt me de woorden uit de mondMag hopen van niet, toevoegen is nou juist net niet de bedoeling![]()

een wasmachine heeft een andere frequentie en maakt een andere beweging; omhoog/omlaag en links/rechts ipv het voor/achter van een monitor (behalve als je leslie-monitoren hebt natuurlijkAls ik kijk naar mijn wasmachine die op zulke pucks staat, dat is de ontkoppeling prima maar ik zie ook dat de machine zelf nog altijd behoorlijk staat te schudden tijdens centrifugeren. Dat is een typisch voorbeeld van gebrek aan mass loading.
Met speakers is het natuurlijk subtieler...
) en afhankelijk van de eigenschappen van het materiaal kan dat veel invloed hebben op de 'performance' van de pucks, dus het kan best zijn dat bovenstaande effect niet optreed bij monitorenJe neemt me de woorden uit de mond![]()
Hah, tja, toen ik het poste dacht ik al, daar komt een opmerking over.
Maar goed, ik zou eigenlijk verwachten dat bij een Nautilus het eigenlijk niet zo nodig is... Of toch?

of zoiets![]()
had ik maar de ruimte om de monitors verder van de muur af te plaatsen. hij kan nu nog zo'n 35 cm verder van de muur maar niet meer dan dat.
basstrap is in de maak overigens![]()
@ Dagoose....heb je ervaring met dance/ house muziek masteren ? op je website zie k veel pop maar geen dance/ house

duidelijkIk denk dat 60/70% dance/house in alle vormen is dus ja, best wel wat ervaring in.
Yes zijn nu mastering facilities aan het selecteren jij behoort ook tot 1 van de gegadigdenMastering nodig? Je weet me te vinden, ik help je graag en goed!

Ben het gedeeltelijk mee eens, wbt dat het net het verschil uitmaakt, kan ik je volgen. Goede speakers en een niet behandelde ruimte maar goede plaatsing helps a lot........ben igg blij dat ik iets meer centjes heb uitgegeven voor speakers beter dan mijn vorige en behandeling van kamer gaat niet gebeuren helaas, kan gewoon niet praktisch gezien.Je kunt nog zulke goede speaker hebben maar als je akoestiek niks aan is gedaan is dat weggegooid geld, eerst je akoestiek, de rest komt later.
Gisteren heb ik eens even gebladerd in het topic waar iedereen zijn/haar studiofoto's kan posten en het blijkt dat toch een redelijk aantal mensen die Auralex MoPad dingetjes gebruiken (of iets soortgelijks). Het grappige is dat ze ook zichtbaar waren op foto's van mensen die voorheen negatief waren over dit soort spul. Met de marketingpraatjes in het achterhoofd lijken deze overpriced stukjes schuim toch meer weg te hebben van een Amazing Discoveries product dan dat deze een heilige oplossing zijn als onderzetter.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee vandaag de dag?
Zelf ben ik namelijk op zoek naar een acceptabele oplossing voor het ietwat schuin naar boven richten van een paar monitors. Dat kan natuurlijk ook met een paar gummetjes van bij de Action? De monitors op exacte oorhoogte plaatsen in een ideale driehoek is helaas geen optie.