Ik had laatst een track die 'Del Mundo' heette, latin house ook ja. Maar ik was er toch niet echt tevreden over... Jep, dit is een verbetering (hoop ik) van de vorige. Ik heb het bpm van 125 > 130 gegooid en de beat is wat steviger. Ook hoor je op een gegeven moment een timbale solo. Helemaal zelf gecreeƫrd. Het was een rex-loopje wat bestond uit een 4-delig filletje ofzo en ik heb al die slagen die door die timbales werden gemaakt gesliced met ReCycle! (erg fijn programmaatje) en zelf een heel patroon gemaakt. Moet zeggen dat het me best goed is gelukt... wat jullie?
Persoonlijk denk ik dat een leuk spaans zegje hierin wel geinig zou zijn, zang misschien kan dat ook, maar ik zou eerder gaan voor een speechje. Weet niet of jullie er ook zo over denken?
Verdere info nog:
Titel: Del Mundo (tijdelijk maar denk ik)
Lengte: 6:32 dacht ik
Gemaakt met: Reason 2.5, afgemixt in Nuendo 1.5.2 en nog een keer door T-Racks gegooid op het laatst. Ben nog niet helemaal tevreden over het eindvolume maarja, BOEIEND...
Productietijd: Stuk of 4/5 dagen?
Download: klik
Comments altijd welkom uiteraard
Groet,
Simon.
Persoonlijk denk ik dat een leuk spaans zegje hierin wel geinig zou zijn, zang misschien kan dat ook, maar ik zou eerder gaan voor een speechje. Weet niet of jullie er ook zo over denken?
Verdere info nog:
Titel: Del Mundo (tijdelijk maar denk ik)
Lengte: 6:32 dacht ik
Gemaakt met: Reason 2.5, afgemixt in Nuendo 1.5.2 en nog een keer door T-Racks gegooid op het laatst. Ben nog niet helemaal tevreden over het eindvolume maarja, BOEIEND...

Productietijd: Stuk of 4/5 dagen?
Download: klik
Comments altijd welkom uiteraard
Groet,
Simon.

Super dit!

(waarom hebben we geen tropische smilies?)