[track] Steel Team

gnudde

Fresh Member
Mn laatste gefreubel zo op de dinsdagochtend ;)
Laat me effe weten wat jullie ervan vinden. Oja, ik heb geen eigen webspace dus het moet via

http://gnudde.myownmusic.de

Song: Steel Team

thanx :halleluja

Laatst gewijzigd:
ik vind de beats en hoe je ermee speelt zeker wel cool, het klinkt ook zeer strak en helder
maarrrr ik mis een bass en de zeer eentonige melodie met dat scherpe geluidje gaat me storen

Origineel geplaatst door Bahamut
ik vind de beats en hoe je ermee speelt zeker wel cool, het klinkt ook zeer strak en helder
maarrrr ik mis een bass en de zeer eentonige melodie met dat scherpe geluidje gaat me storen

Tis een rauwe sessie van 3uur smorgens ;) rechtsreeks via TapeIt naar wav vanuit FLStudio.
Ik had zoiets van, nu branden anders ben ik het gevoel kwijt.. maar we gaan ernstig schaven...
Ik kreeg van myownmusic ook al wat feedback en ga deze week knippen en plakken, maar vooral knippen.
De intro wordt ingekort, er komen wat alternatieve snare rolls in, en een vocal.
Ook de 3 climaxen worden er 2 denk ik, ik wil eventueel ook nog gaan filteren in de opbouw naar de 1e climax.
En random pliepjes en plokjes.. om het lineare een beetje te verdoezelen.

Heeft iemand tips met betrekking tot het aanbrengen van een bassline? Ik heb nl het idee dat als ik er nu nog een bass overheen wals het zaakje te dicht slibt. Het wordt dan echt zon brei en ik wil echt een strakke bassline "naast" het huidige nummer zeg maar. Help.

Maar in ieder geval thanx voor de feedback

Volgens mij hoef je er geen bassline aan toe te voegen ... het is een lekkere productie zo! :okdan:

Interessante stijl.

Qua complexiteit kan er wel wat bij, hoeft niet. Bijv een stringetje of zo op de achtergrond.

Als je voor een baslijn gaat dan is zo'n strakke diepe bas wel het meest geschikt. En een uitdaging om er goed in te passen. Maar er zijn al goed tips hier te vinden hoe dat evt kan. (ff zoeken) :)

Back