anoniempje
hobby knooier
Straf dat er nog geen soft synth is uitgebracht van de Neuron.Buiten Neuron zelf.Want eigenlijk toch niet mis,met die klanken.
Die is er wel, je hebt er wel dat hardware nuke controllertje bij nodig die meteen als dongle functie doet.
Heb hem zelf ook leuk ding, maar eigenlijk niet te gebruiken. Als ik hem laad in een project met alleen midi loopt ableton vast. Dan moet ik eerst een andere vsti laden (bijvoorbeeld ms20 legacy) en neuron als 2de vsti laden dan gaat het meestal wel goed. Ook klapt hij er soms zonder enige reden uit.
En is een project niet meer te laden waar de neuron in zit dan zit er niets anders op als de dll file uit de vst map te halen en project opnieuw opstarten.
Leuke optie is om drumloops of wat voor sample's dan ook in de resonators te laden en te vernaggelen, nadeel van het ding is dat hij alleen in tune loopt als je daw op 44.1 khz zit en mocht ik eens in de toekomst een nieuwe pc aanschaffen met 64 bit zal het ook wel gebeurt zijn met dit ding daar hij al niet zo stabiel is.
Maar voor dat 150 euro fiasco bij musicstore mag je niet klagen denk ik. Via gangbare kanalen waren ze toen 700 euro geloof ik. Je zult er maar 700 euro voor hebben betaalt zonder enige vorm van support of updates.