Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je voor de experimentele klanken gaat zou ik het ook niet doen. Op youtube staan de nodige filmpjes van reparaties van de neuron. Persoonlijk zou ik dat geld gebruiken voor een Kyma Pacarana. Veel uitgebreider....meer mogelijkheden, gebruiksvriendelijk en gangbaar.
Als je het als een verzamelobject wilt kopen....zeker doen. Er zijn er niet veel gemaakt en zal zeker zijn waarde houden. Maar onderhoud zal niet makkelijk zijn.
ik heb al uitgebreide software, w.o. combinatie van reaktor, kontakt, cubase, bidule etc. weet niet wat een vogende stuk software+ beeldschermcomputer daaraan zou toeveoegen. en de kyma systemen die ik zie zijn ook behoorlijk aan de prijs. heb er wel aan gedacht, dat wel.
och ja misschien wordt dit wel de impuls aankoop van het decenium....
Ben eens wezen kijken naar die Kyma Pacarana op internet. Is wel heul apart spul. Zag op Youtube dat er ook een interface is voor de iPad. Was behoorlijk indrukwekkend. Al is het natuurlijk maar de vraag hoeveel hardware in dat doosje zit. Zal waarschijnlijk ook niet veel meer zijn dan een enkel printplaatje, een voeding en wat connectoren.
Eigenlijk kun je het ook gewoon in de computer doen maar dan moet je er wel even induiken...MaxMSP, Super Collider en C-Sound zijn allemaal in staat om soortgelijke sounds te maken. Alleen zijn het geen kan-en-klare presets die je gebruikt. Je moet het (deels) zelf maken.
Galm of geen galm, als het maar mooi klinkt.
Gaaf man! Gefeliciteerd!
)).